esmaspäev, 12. veebruar 2007

No more Urgh


Urg on kinni.
Kõik.
9. märtsil tehakse lahti.
Ning siis on seal valge ja soe.
Niu.
Mida me seni tegema peame??
Meil on Urgu vaja!:(

Reedel oli Rock Up the Stage. Daleios oli St. Rockiga laval. Enamik rahvast oli vist üldse nende pärast sinna läinud. Aga nad olid lahedad ka:P

Pärast läksime Erlessa, Goblini ja Hoariga Erlessa juurde ning mina ja Goblin vajusime varsti magama, ülejäänud kaks mängisid pool ööd vist DnD-d.
Järgmisel päeval läks Erlessa Urgu mängulaagrisse, et veel öö otsa DnD-d mängida.

Meie kolmekesi läksime Tallinna. Bussiga.
Buss läks mingit imelikku kaudu. Kõik bussid lähevad vist nüüd sealt. Ja tulevad ka.

Goblin mängis Dawn of Wari tükk aega ja taustaks oli Tharaphitat.
Tallinnas käisime korraks Apollos (Viru tänaval, esimesel korrusel on seal remont ja raamatud on imelikult paigutatud) ning sealt Hoari juurde. Ma ostsin endale Neil Gaimani "Fragile things"i. He pwnes. Cause he's a genius.

Sealt edasi Hoari juurde. Goblin oli kusagil Idriliga.
Meie Hoariga, olles ennast eelnevalt varustanud nerd-toiduga (piraadi-krõpsud! 2 kahe liitrist Cocat ja veel midagi vist), hakkasime mängima lauamänge.

Millalgi ühines meiega siis Goblin.
Kokku mängisime lauamänge vist umbes 5 tundi.
Hommikul vara peksis Hoar meid välja, kuna ta läks 200.- eest koerte junne korjama.

Meil polnud suurt midagi teha, käisime McDonaldsis (vanalinna omas. Jõletu asi.), sest see oli lahti. Ma sõin friikartuleid ja Goblin võttis mingi eine, millest suure Coca ta maha ajas. Me jätsime selle vedelema. Keegi teine seda koristama ka ei läinud. Nojah. Taustaks oli träna.

Siis me läksime ja avastasime, et Viru keskus on lahti. Siis me läksime ja istusime seni RahvaRaamatus, kuni Melian üles ärkas ja hommikust sõi ja meid üles leidis.

Deira ilmus ka korraks välja ning me istusime natuke aega Energia kohvikus ja jõime teed ja üritasime otsustada, millal Tartusse minna.

Ahjaa, Melian kinkis mulle mingi vilditud karvapalli. Ta sai endale nimeks Jossif Herbert Anarhist. Jossif ja Herbert on eesnimed ning kehtivad karvapalli kahe erineva isiksuse kohta eraldi ja Anarhist on perekonnanimi. Jossif on meessoost ja Herbert on naissoost. Ma ei mõelnud enne selle peale, et see pole eriti naiselik nimi... Aga see pole oluline ka ju:)

Deira haihtus vahepeal ning me jõudsime järeldusele, et me läheme ikkagi kohe Tartusse. Nii et me läksime bussijaama ja buss oli ees, nii et bussi peale ja Goblin mängis jälle pool teed ja mina üritasin magada ja väljas oli ilgelt ilus, sest päike paistis ja puud olid lund täis ja värki.

Siis me läksime Urgu.

Olime natuke seal.

Varastasi... laenasime mõningaid asju, sest Urg on nüüd kinni:(

Magicu kaardid on hetkel minu käes hoius ja mõned plaadid Goblini juures. Soerdi kitarr vist jäi Urgu.

Mängulaagrist oli seal veel natuke toitu, millel me ei lasknud halvaks minna.

Aa, seal oli tantsimine. Ma olin netis seni.

Uva oli ka seal. Vaene väike Uva. Ta peaks Tartus elama.

Ta pidi Võrru minema ja me leidsime talle 23:10 mineva bussi, aga ta ei saanud sellega minna, sest ta ema helistas talle vahepeal ja ta pidi minema 21:midagi bussiga.

Aga me olime mõnda aega siis Erlessa juures ja Uva õmbles oma kleiti seal. Sillu demmas meid vahepeal. See oli lõbus;)

Siis läks Uva ära ja mina suutsin kah lõpuks sealt ära kaduda ja ma tulin ühikasse ja läksin varsti magama.

1 kommentaar:

Ashkeroth ütles ...

Minu musikene jäi tõesti Urgu, aga 12ndal olin mina täitsa tükk aega Urus ja vahtisin telekat. Ja millalgi ma toon oma tupsununnukese ära ka, kui ma OMETI koti saan .-.

SOERD

P.S. me peame sinuga kokku saama, sul on midagi, mida tahan mina ja mul on midagi, mida tahad... Okei, mida mina tahan, et sa saaksid ja teeksid sellega midagi tublit :)