esmaspäev, 5. veebruar 2007

Homme Tartus:)

Kustutasin eelmise postituse ära, sest mõtlesin, et pohhui.

Aga mäletate, mõnikord ma ütlen nalja pärast, midagi sellist nagu
I hurt when you hurt, I feel your pain, misiganes.

Aga mõnikord ongi nii.
Sest keegi on praegu kurb ja ma ei saa teda lohutada ega kallistada, sest ma ei tea, kes ta on.
Aga arvesta, et kui sa seda blogi loed, siis ma kallistan sind ikkagi.

Kell on 2:40. Eelmisel ööl magasin ma umbes 12 tundi. Ööl enne seda umbes 3-4 tundi. Ma pean hommikul tõusma seitsme paiku. Aga ma saan vähemalt Tartusse. Mul on Tartust sõltuvus.

Faking värdjas blogger mis kuradit tal viga on???????????????????????????
Ffs...
Ma kirjutasin siia veel pika jutu, aga klikkisin korra Edit Html-i ja Compose vahel ja ta kaotas pool juttu ära. Urrr! x_x

Okei. Ma lähen igatahes homseks Tartusse, see on hea. Apocalyptica on hea. Paljud asjad on head. Tartu. Kas ma juba mainisin seda? Oih.

Kommentaare ei ole: