esmaspäev, 26. veebruar 2007

Ikka veel kodus

Hommik.
Keegi ajab üles.
Ütlen, et mul on paha olla ja ma ei lähe kuhugi.
Siis käivad inimesed ringi ja räägivad midagi ja ma ütlen neile veel paar korda, et ma ei lähe kuhugi, sest mu vererõhk on madal ja mul on rõve olla.
Inimesed jamavad veel tükk aega midagi.
Nagu, jestas küll, kas nende arust tuleks haige laps hääletama saata või?
Ma ütlen, et see läheb paari tunniga üle, sest varem on mul liiga madala vererõhuga nii olnud ja nende arust on see piisavalt hea põhjus, miks mind mitte koju jätta.
Sest VARSTI on minuga ju kõik korras ometigi. Nii et kui ma peaksin Tartusse jõudma, oleks kõik juba hästi. Aga Tartu on tegelikult kaugel.
Ahjaa, ema olevat Meele sõnul öelnud, et mul oli juba eile plaanis koju jääda.
Mul on nii hea meel, et ema teab alati, millal mul on õppimata ja millal mul on ilgelt vaja kiiresti Tartusse jõuda ja millal mul on plaanis koju jääda ja värki.
Jah, see oli sarkasm.
Aa, ja loomulikult põhjustas selle magamatus. Sest magamatus on teada-tuntud vererõhku negatiivselt mõjutav asjaolu, eriti minu puhul. Nagu ma poleks kunagi öö läbi üleval olnud, et oma asju valmis saada või lihtsalt õppida või lihtsalt niisama nõulaifinud. Bwhah.
Kui nad olid lõpetanud jamamise ja ma olin suutnud neile selgeks teha, et ma jään koju, siis läksid nad lõpuks isegi ära hämmastaval kombel ja jätsid mu isegi koju ilma, et mul oleks kästud terve maja ära koristada ja kõik nõud ära pesta ja lilled kasta ja süüa teha ja koertega jalutada (süüa pidanuksin ma neile siiski andma... Ahju kütmine oli muidugi ka loomulik, juba minu enese heaolu pärast. Lehtede toomist pidasid nad lihtsalt elementaarseks ning ma isegi tegin selle ära) ja veel sada asja.
Nii et ma olin lihtsalt niisama rahus üksinda kodus. No kui välja arvata kass ja koerad. Ma võiksin endale ka roti muretseda... Puur on teoreetiliselt olemas ja looma tahan endale juba ammust ajast...
Igatahes, mul on hea meel, et ma koju jäin, ma sain natuke puhata ja värki, homme hommikul hakkan Tartusse hääletama.
Hetkel tõmban arvutisse Wormsi:)
Um, ongi vist kõik, mis mul öelda oleks hetkel siin.

Kommentaare ei ole: