kolmapäev, 21. veebruar 2007

All we are is dust in the wind...

Kansas - Dust in the Wind.
See on hästi ilus laul tegelikult. Ja hea. Kuigi nukker natuke.

Aga mida ma öelda tahtsin?
Kõik inimesed paistavad haiged olevat.
Hmh.

Ma loodan, et ka seekord õnnestub minul sellest pääseda.
Õnnestub.
Ma teen oma parima igatahes:)

Mis siis juhtunud on?
Käisin Sillu ja teiste tüüpide pool, ahistasin nende privaatsust oma kohalolekuga, põetasin tsipakene Erlessat ja värki.
Erlessa on nimelt haige, kui keegi veel aru ei saanud.
Käisime eile õhtul Sillu ja Seebuga Eedenis, sest Erlessa tahtis kummeliteed ja jogurtit ja mina tahtsin vastlakukleid.
Läksime tagantuksest sisse ja poodi ja mul tuli meelde, et ma peaksin oma kontot vaatama ja me läksime poest välja ja teise ukse ees olid IRLi ustavad jüngrid, kes jagasid tasuta vastlakukleid ja teed. W00t!=P

Me saime kõik 2 kuklit. Sest me läksime kummalgi korral erinevalt poolt neist mööda ja seal oli mitu inimest;)

Nii et ma ei pidanudki enam vastlakukleid ostma. See oli tore.

Elagu päriselu, IRL on lahe!

Hmm, njah.

Siis millalgi tulin ühikasse tagasi ja Leila oli vastlakukleid ostnud, mis ma hommikuks ära sõin ja ee, muud midagi.
Porgandid on hallitama läinud. See on ilus valge hallitus, aga seda on palju, nii et ma viskan nad lihtsalt minema:(

Ma ostsin sojahelbeid ka, nüüd peab välja mõtlema, mida nenega teha. Jogurtit on nendega päris normaalne süüa ja omletti võib ka alati teha.


Aga teeme nüüd niimoodi, et kõik, kes on haiged, saavad terveks, okei?:)

Kommentaare ei ole: