reede, 9. veebruar 2007

Erlessa juures köögis.
Seebu vist loeb veel, Goblin magab, Sillu on Saaremaal.
Erlessa kuulab oma läpakast Rocky Horrorit. Minul on playlistis Blackmore's Night, Herald, Deep Purple ja veel paar laulu. Lühike playlist.
Kui Erlessa magama läheb (mis ei pruugi veel niipea juhtuda), kuulan ma ilmselt Tharaphitat ja Horricane'i ja veel midagi lõbusamat.
Täna oli üks järjekordsetest mõttetutest päevadest.
Ma pean tegema asju, aga ma pole päris kindel, milliseid.
Olin Urus, koristaja käis üheteistkümne paiku.
Urus on aastaringi sarnane temperatuur, miinuskraadidega on seal pea alati soojem magada kui ühikas. Passisin tükk aega Urus, pole päris kindel, mida ma tegin üldse. Laenasin Adile 200.-, ta maksab varsti tagasi. Viisin Daleiosele 50.- kontserdi eest (jälle. Sest Efka on maal haige ja ma maksin enne tema kätte, et ta mu raha Daleiosele edasi annaks. Ma olen tsipake pahane ta peale, aga pohhui.). Raiskasin toidu peale raha, tulin siia.
Sõin, rääkisin, vaatasin telekast Kahvlit ja Doktor House'i, tulin kööki, olen imekombel internetis. Laua peal pole tavaliselt eriti internetti.
Homme on Daleios laval, lähme rahvaga teda vaatama.
Muud pole midagi rohkem kavas.
Urg pannakse varsti ligi kuuks ajaks kinni.
Elu võiks mõttekam olla.
Tahan inimesi.

Kommentaare ei ole: