esmaspäev, 12. veebruar 2007

Ei?

Dani [Metsatöll] Ei? says:
Aga oleks tore, kui see kõik mu peas oleks.
Dani [Metsatöll] Ei? says:
Kui ma ära sureksin, ei oleks enam maailma.

Aga püüdke minu jaoks ikkagi olemas olla.

Ja võibolla peaksin ma parem inimene olema, aga ma ei oska.
Ning teie kõik olete faking palju olulisemad kui mina.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Iga inimene on oluline elu ahelas.Mina tunnen,et kui mind enab poleks siis tekiks maailmas kaos,mul on selline tunne ,et mina hoian kõike koos.Kuigi,kuigi inimesed naeravad,mõnitavad,ülbavad ja on ükskõiksed minu vastu,tean et kui mind poleks poleks nad ka enab siin ja selles ajas.Maailm on julm,maailmas on külmad inimesed aga minu põues on väike lootuse kiir ning teadmine,et hoopis teised on lollid ja mina olen ainuke tark siin maailmas.