esmaspäev, 24. aprill 2006

Verrii!

Ma olen positiivne.
A positiivne täpsemalt.

Hommikul ärkasin vara-vara. Päike teeb seda. Aga see pole paha üldiselt. Ainult soe hakkab, kui voodisse paistab.

No pikutasin ja mõnulesin sooja päikese käes kuni kell sai umbes kümme. Käisin dushi all, sõin saia ja käisin joonistamas. Joonistada tuli pildi pealt skeletti. Eest- ja tagantvaadet. Ja mehe- ja naisenägu otse ja profiilis. Peast.

Alustasin nägudest, sest skelett tundus hirmutav:).

Mehenägu tuli üpris mehenägu, kobakas lõug, mitte eriti naiselikud huuled (üks keeruline asi meeste joonistamise puhul) ja suht toekas nina. Tegin talle pikad juuksed, et oleks selge, et soeng ei mängi mehelikustamise juures mingit rolli:). Profiil ei tulnud nii hea, aga mees oli ta selgelt.

Õpetaja ei öelnud ühtegi paha sõna selle kohta:).

Naist pidin mingi 4-5 korda kustutama, enne kui suht rahule jäin. Tegin talle lopsakad huuled ja pisikese ümara lõua, nagu vaja. Silmadega ei jäänud päris rahule, kuigi need olid üldiselt naiselikud. Nina üritasin kergelt nöpsninaks teha, aga see ei tulnud ka nii hästi välja. No täiesti talutav siiski üldiselt. Profiil oli kah enam-vähem, kuigi lõua ja huultega tuli palju vaeva näha ja silmade puhul pole mul aimugi kuidas profiilis naiselikke silmi teha. Ahjaa, huuled olid tal värvitud, kuigi see polnud päris plaanis, aga ma ei tea, automaatselt nagu juhtus see=P. Aga need olid minu arust naiselikud huuled hoolimata sellest, kas nad olid värvitud või ei.

Siis hakkasin skeletti tegema. Enne puhkasin jalgu natuke, vaatasin mingit ajakirja, mille õpetaja tõi, et sealt saaks pisut ehk abi nägude jaoks. Need teiste näod, mida ma nägin, olid küll palju halvemini tehtud kui minu omad;).

Õpetaja tuli vahepeal tagasi, ma olin näod juba ära pannud, ta tahtis neid näha ja ütles mitu korda mhmh neid vaadates ja ütles, et väga hea ja viie vääriline (ego, jälle;B).

Siis visandasin skeleti kärmelt valmis ja põgenesin, sest ei viitsinud väga vaeva näha sellega, aega polnud ka just megapalju.

Läksin Raatuse comarketisse. Vaatasin, palju raha mul on. umbes 30, aga 25 oleks kindlam.

Siis läksin Raatuse ühikasse. Täitsin ära blanketi ja küsimustiku. viisin selle tädi kätte, kes täitis mingi kaardi. Andsin selle teise tädi kätte, kes võttis mult sõrmeotsast verd, mis polnudki eriti valus. Ma kardan sõrmeotsast vere võtmist rohkem kui veenist, kohe näha, kumba rohkem tehtud on;).

Siis läksin teise laua otsa, kus kolmas tädi mõõtis veretõhku ja küsis, mis operatsioon mulle tehtud oli ja millal (pimesool, mingi 7 klass või nii). Mainis oma müstilist löövet, et käisin sellega arsti juures ja hambaarsti juures olin ka käinud, muud vist polnudki.

Siis anti mulle mingit pulbrit, mis oli ilmselt glükoos ja pisike pakk mahla pealejoomiseks. Manustasin need ja näitasin järgmistele tädidele oma käsi. Nähes arsti esmast näoilmet oli lähitulevikus eesootav teada.

Mu käsi uuriti hoolega ning pandi siis pikali ning otsiti kusagilt paremalt käelt üks veen välja. Algus tundus positiivne olevat, torgati süstal sisse, see oli natuke valus, ja üritati verrrd saada. See ei kestnud kaua, veen läks ilusti katki.

Tädi polnud väga õnnelik ja kutsus kellegi endale appi, kuna talle ei meeldinud mu sooned. Nad leidsid, et vasakul käel on pisut etemad ning mind koliti vasakult käelt vere võtmise voodile ümber ja torgati nõel sisse. See oli valus. Veen ei viitsinud arstidega mängida ning läks ruttu katki. Siis leiti üks veen veel, mis oli alguses küll häbelik, aga me meelitasime ta välja ja sinna tehti kähku üks kena auk sisse ja pumbati mind verest tühjaks suuremate probleemideta. Nüüd on mul mõlemad käed sidemes mõneks ajaks ning kummalegi käele tuleb üks kena sinikas:).

Tädi kiitis mind, et ma lasin endale nii palju auke teha ilusti, aga ma ei hakanud oma kümne augu ja narkomaani kätega lõppenud seiklustest pajatama.

Lebasin siis peale vere võtmist tsips aega ja mul lasti ära minna.

Sain suuure Kalevi shokolaadi ja Kalevi drazheesid, mis on väga head ja peaaegu otsas praeguseks.

Ja A+ veri on pidi üpris nõutud olema, nii et mul on plaanis varsti tagasi minna, kui õige aeg möödas on ja nad pole mulle öeldnud, et nad ei taha mu verd:).

Jaa... saab mind ilusti auguliseks torkida.

Aga ma pidin täna korralikult sööma ja jooma ja ma kavatsen seda teha ka, ma tegin eile spagette potitäie, nii et ma ei pea isegi palju vaeva nägema söögi tegemisega:).

Ja ma pean täna õppima ja ei saa Tõnis Mäe TASUTA kontserdile minna täna, Elina polnud selle üle rõõmus, aga ega mina ka ei ole:(

Aga verd anda on tore:)

Irw, nad ei küsinud mu dokumente, just taipasin:P

Aga jah, kõik kes on üle 18 a ja 50 kilo ja terviseprobleeme ei ole... VERD ANDMA!:)
(Shokolaadi saab!;P

Ja elusid päästa:)
Mis on ka hea põhjus, kuigi mitte nii hea kui esimene;P)

Ma oleks võinud ka varem minna, aga noh, vähemalt nüüdki:)

Ee... kõik vist:)
Nett vilgub kergelt, see on paha.
Aga muidu on täna tore päev, verrrri ja päikesepaiste:B

Kommentaare ei ole: