esmaspäev, 3. aprill 2006

Pankrotis tudeng.

Olen ülikooli raamatukogus arvutis paregu.
Kuulan Maniat.
Oli meeles klapid kaasa võtta:).
Aga Mania kõlab väga-väga-väga imelikult.
Midagi on valesti.
Ja ma ei tea, kas asi on minu arvutis või neis.
Proovisin riilpleierit ja windows meedia pleierit, aga mõlemas on samamoodi.
Ei oska midagi teha, nii pole hea:(
Kannatab ära, aga see pole hea.

Rahast olen lahti saanud.
Ma ei kujuta ette kuidas.
Sain laupäevaks või nii vist 300.- isalt.
Ostsin natuke süüa. Alla 100 krooni eest. Ma jätkan kohe.

Vahetasin arvutit.
Tulin avatud ülikooli arvutiklassi. Mis on küll jura, aga teised arvutid olid kinni ja ma ei viitsinud oodata.

Siin kõlab Mania normaalselt.
Aga klapid tuli panna arvuti taha, nii et ma pidin seda ikka nihutama, et need liiga pingul ei oleks.

Mm... Jah.

Aa, rahast rääkisin.
Kui nii võtta, siis saab isegi selgeks, miks raha pole.
Sest peale sööki jäi, ütleme ümmarguselt, 200 eeku. Ning ma ostsin endale ja Andule Metsatöllu pileti, sest tal polnud hetkel raha kaasas. See jätab 50 eeku. Ning ma ostsin eile veel natuke süüa. Mm... Jogurt, õunamahl, Merevaik. Võibolla veel midagi... see teeks juba mingi 30 eeku ja ongi selge.

Aga Andu peab mulle tagasi maksma kohe, sest ma pean poes käima.
Esmatarbekaubad on otsas üldiselt.

Homme on politoloogia eksam.
Lähen õppima.

Ahjaa, täna oli joonistamine.
Joonistasime sama vana tädi, keda eelmine kord.
Seekord sain ma profiili teha, kohti polnud väga palju üle.
Profiil ei ole üldse paha.
Mingi idee oli konstrueerida kõrva, silma, nina, suud nagu mingite jooniste järgi kuskile paberinurgale ja alles siis need oma joonistusele lisada. Mingi täielik mõttetus igatahes. Visandasin ühe kõrva suht suvaliselt ja jätkasin rahus joonistamist.

Täitsa ilus pilt tuli;).
Ahjaa, see eelmise korra pilt, mille ma poole tunniga tegin... See ei ole üldse ilus. Kaugelt veel, aga lähedalt on see konkreetselt LIIGA visandlik. Pettumus;). Aga pole hullu, kannatab ära....
See-eest ütles täna õpetaja mu pildi kohta ideaalne;P. Kas ta sinna ette peaaegu või midagi muud sellist lisas, ma ei mäleta. Aga igatahes, egolaks oli.
Kuigi pilti oleks andnud ikka parandada. Pisut kiirustades sai tehtud siiski nagunii. No mitte kiirustades, aga mitte nii hästi, kui saaks tehtud siis, kui aega on piiramatult käes.

Aga ma nägin veel, et minu pilt oli kõige ilusam;).
Haa, ego;b.

Aga nüüd ma õpin.
Homme on politoloogia vaheeksam.
Ma kardan, et ma ei saa läbi.
Ma arvan, et ma tõesti ei saa läbi.
Aga siis ma õpin järeleksamiks rohkem.

Kuigi... ma ei saa elu sees oma esseede eest C-sid.
Mis on vajalik.
Nii et... ma ei tea.
Niu:(
Tegelt... esseesid peaks saama ka järgi teha.
Ma loodan.
Sest niipalju kui ma mäletan, olid need väga jõledad esseed.

Aga ma tulin psühholoogiast ära, et õppima hakata, nii et ma lähen nüüd parem.

Kommentaare ei ole: