neljapäev, 13. aprill 2006

Häid munavõtteid!

Eile vaatasime siis Elinaga enne õppima hakkamist mingit filmi. Pidi inglise huumor olema, aga polnud eriti hea=/
Koristasin enne seda=)
Pühkisin ja puha.
Sest mul on nüüd hari.
Vohh.
Tuba on tsips rohkem korras nüüd...
Sain Zurgutilt suure plakati, mis on nüüd seina peal.
Sinna seina on plakateid juurde vaja.
Mis tuletab mulle meelde, et Elina ütles, et raamatukogu lähedal oli üks ilus plakat olnud=B
Peab millalgi järgi vaatama;)

Mm... olin öö otsa üleval. Hommikul kümne paiku magasin natuke vahelduva eduga kella üheni.
Und ei ole eriti...
Inwega ei saanud kokku saada, sest tal on tegemist.
See-eest sain kaubamajas ühe onuga kokku ja mul paistab töö olevatXD
Oi... ma just mõtlesin kas ja kui kaua ma seda ema eest varjaksin...
Hmm.......
Good question indeed..
I'm evil, but am i that evil?

Tõenäoliselt mitte.
Aga päris kohe ma talle ka ei ütle.
Ootan palgapäeva lähenemise vähemalt ära.
Äkki nad veel vallandavad mu enne;).

Nii... mis veel...?
Omme lähen metsa Maagide Ordu kokkutulekule.
Ma veel ei tea mis kell ja kuskohast ma auto peale saan, aga see selgub veel:)

Ja ma ei saanud hästi aru, kas see on alkoholivaba oleng või ei;)
Igatahes olen ma piisavalt vaene, et jään ka teega täiesti rahule:)
Keetsin mune täna, et kaasa võtta, värvin ära pärast millegagi.

Mul on kuu lõpuni 300.- k.a sõiduraha koju.

Saab vist hakkama...

Aa, mul on kaks pratchettit praegu:)
Going Postal ja Viimane Manner.

Loen.

Ee... ma ei tea, ongi vist kõik.

Aa, see töö, see oleks marjade müümine mingi leti tagant mõnes ostukeskuses.
Jep.
Aitab küll.

Kuulates Loitsu

Kommentaare ei ole: