esmaspäev, 10. aprill 2006

Tagasi...

Sai jälle nädalavahetusel kodus käidud.
Oli vaja koolitusel käia laupäeval nimelt.
Keskkooli lõpueksami välisvaatleja koha pärast.
Ma ei tea ikka veel kuhu ja millal ma lähen;)
Aga see-eest sain ma kätte juhendi ja rinnasildi=P.

Aa, kohalejõudmine oli ka tore:)
Tükk aega pendeldas see, kas ma lähen reedel või laupäeval, reedel või laupäeval.
Lõpuks selgus, et Zurgutt läheb reedel autoga linna (Tallinna pean ma siinkohal silmas loomulikult. Tallinn on linn. Tartu on üldiselt Tartu. Ma elasin Tallinna lähedal ju kogu aeg. See selgitab asja.). No siis sain temaga. Õnnestus poole kaheksasest bussist maha jääda;P. Siis väike helistamine sinna-tänna, lõpuks trammile ning Balti jaama poole teele, et vanaema juurde minna. Hobujaamas viskas trammijuht kõik välja ja sõitis ise depoosse. Ootasin järgmist. Läksin peale. Hakkasin mõtlema, kas tramm, millelt mind maha visati oli 2 või 4. Polnud kinel. Järgmine oli igatahes 2 ikka:). Jõudsin jaama. Kaheksane marsa oli mõne aja eest läinud juba. Järgmine läks kahe poole tunni pärast. Helistamine-särgid-värgid. Tagasi Bussijaama. (Ma ostsin alati pileti trammi jaoks! Vaene raha!) Ee... ilmselt oli vahepeal veel midagi? Või ei? No igatahes, olin mingi aeg peale poolt üheksat bussijaamas, et sõita üheksase (viimase) bussiga Kuusallu. Haa, kõik kohad olid välja müüdud:). Helistasin ja kurtsin oma kurba saatust. Aeg lendas mööda. Mitte väga palju aega. Aga tsips ikka:). Mul kästi minna Susi hotelli lähedusse bensukasse. Lubati, et keegi võtab mu peale. Läksin. Mõtlesin, et isa korraldas kellegi tuttava. Ootan. Ilmub Kia. Kurjad õed sees. Nojah. Sain koju igatahes.

Järgmisel hommikul isaga linna. Kuri vanem õde kaasas. Jalutame ülemistelt isa töö juurest bussijaama läheduses olevasse kaltsukasse. Enne käime Prismast ka läbi, tahan teada, kui vähe raha mul on. Saan shoki osaliseks. Raha on julgelt kolmekohaline arv.8|

No ega ma just kurb polnud selle üle:). Kaltsus loodan leida musti pükse, millest ma hädasti puudust tunnen. Leian nahkmantli. 100.-. Mitte just pikk. Seal oli pikk nahkmantel!!!:'C Aga see oli kitsas;_;

No igatahes. Ostsin endale nahkmantli. Läksime siis... Catalogi. Proovisin üht-koma-teist selga. Jalga enamasti tegelikult küll. Ei olnud midagi sobivat. Läksime Humanasse. Sealt sain ühe seeliku:). 30.- Deem... ma olen vaene... (Nüüdseks.)

Mm... Käisime huvi pärast hulludel päevadel ka. Mõttetu üldiselt. Siis... Ee... Käisime läbi Viru Keskuse. Ee... igatahes siis ei toimunud midagi huvitavad ja ma jõudsin koolitusele. Nägi mõnda tuttavat nägu:). Paistab, et listi kirja saatmine mõjus:).

Oli koolitus...

Sain pärast Meelega kokku, ootasime trammipeatuses Zurgutti, kes tahtis hängida, kuna me olime mõlemad juba linnas. Meele põgenes varsti ära, et Kristiinest sugulasele sünnipäevaks kinki jõuaks osta. Mina seisin müüri otsas, nautisin päikest ja laulsin vist omaette. Või ei laulnud siis enam. Üksinda on pisut imelikum laulda kui siis kui mõni tuttav läheduses on:B.

Ee... tuli Zurgutt, läksime Kristiinesse, sest isa pidi meid millalgi peale võtma sealtkandist. Istusime mingis kohvikulaadses kohas. Jäätisekokteilist ma ei räägi.

Ei jõudnud eriti kaua olla, isa helistas käskis teda kusagilt x-kohast üles otsida.
Ma ütlesin, et ma ei oska ja las ta tuleb Kristiinesse. Isa helistas Meelele ja juhendas teda. Meele otsis meid üles, me ekslesime tükk aega, aga tänu paarile kõnele jõudsime lõpuks kohale. Ootasime tükk aega akna all ja saime siis ära minna.

Viskasime Zurguti bussijaama kanti tagasi. (Tal oli kindlasti põnev kaheks minutiks (kunstiline liialdus) Kristiinesse minna...)

Läksin koju.

Kannatasin õdesid ja muud perekonda.

Kannatasin veel.

Natuke veel.

Aa, saun oli ka vahepeal.

Istusin tükk aega arvutis.

Läksin magama mingi kahe-kolme paiku.

Magasin.

Mm.... oma tekk.... Soe... pehme.... Uni...

Ärkasin.

Üritasin edasi magada.

No igatahes olin sunnitud mingi kell 12 ärkama lõpuks ikkagi.

Otsisin pannkoogid üles.

Sõin.

Igavlesin.

Vahtisin telekat.

Kannatasin perekonda.

Leila läks bussile millalgi.

Vähemalt see nädal ei olnud nii jura kui viimati kui ma pakkisin poole päeva pealt asjad ning läksin kah bussile, et pühapäeval Tartusse minna esmaspäeva hommiku asemel, kuna õde käis nii närvidele.

Leila pole nii hull.

Vist.

Nad käivad üldiselt närvidele Meelega koos.

Ja emast pole just ka palju kasu.

Kiisut ei saanud ka kaissu seekord:(

See-eest sai õhtul Sin Cityt vaadata:)

Ma kartsin küll, et poole pealt lülitutakse Poiroti peale ja olin valmis selleks, et ma näen ainult algust, aga seekord läks õnneks:D.

Kuna midagi muud ei tulnud Ärapanija lõpu ja Poiroti alguse vahel, siis jäi telekas kanal2 peale Sin Cityt näitama. Meelele jäi vast mulje, et me nüüd vaatamegi seda ja ta kadus magama. No ma arvan, et magama. Ehk ta luges ka enne seda pisut... No kell polnud veel kümmegi ju.

Siis millalgi tsipa aja pärast vajus ema ära.

Ja kui oli Poiroti aeg, siis ma tegin isale haledat nägu ja ta läks magama.

Nii et jah. Umbes kella kümnest oli maja vaikne ja pime, mina välja arvatud.

Ja nende arust on imelik kui mina kella kaheteistkümneni magan!

Ohjah.

Peale filmi pakkisin asjad (Oo jaa. Loomulikult pidid peaaegu absoluutselt kõik maja elanikud mulle seda viimased kaks päeva ikka meelde tuletama. Et äkki mul läheb meelest ära pakkida, mis?X_X Nad võivad nii meeletult närvidele käia ikka.) ja pugesin teki alla.

Und ei tulnud tükk aega, aga millalgi jäin igastahes magama ja siis oli juba hommik, mil ma olin sunnitud üles tõusma ja autosse ronima ja bussile minema (kus ma ei saanud magada seekord eriti hästi=/) ning koju ronima ja kooli minema.

Tuli välja, et joonistamine jääb ära.

Ja psühhosse ma lihtsalt ei viitsinud minna<_<

Aga see pole eriti kasulik loeng ka ausalt öeldes.

No suht huvitav see-eest, kuigi tädi mulle ei meeldi miskipärast.

Olen teinekord tubli see-eest...

Asjad pole päris lahti pakitud siiamani.
Aga jõuab veel.
Deem, ja voodiriided tuleb kah välja otsida kuskilt.

Anton käis läbi, andsin talle plaadid tagasi ja tal oli netist midagi vaja.

Mm... käisin poes, raiskasin raha kah.

Mis veel?

Hängisin linna peal ka see aeg, mil joonistamine oleks pidanud olema. Võtsin ilu pärast vihmavarju kaasa, seda läks vaja. Mõnusalt Shotimaine ilm oli;). Nostalgia tuli korraks peale isegi. Aga ainult pisikeseks hetkeks. Ma ei mäletagi ausalt öeldes täpselt millal see oli... See võis tükk aega varem ka olla, aga ma mäletan, et see oli täna;).

Homme lähen Lõunakeskusesse Inwet lõbustama. Ta vaatas mu jutu üle ning motiveeris mind kiiremini edasi kirjutama;).

Mis tuletab mulle meelde, et mina pidin tema juttu ka vaatama.

Täna enam ei viitsi, läbi olen.

Aga homme üritan tubli olla.

Anton ütles mu teksade kohta kauboipüksid:'C
Sest ma haaknõelastasin neid külgedelt.

Ei ole kauboipüksid! Lihtsalt haaknõelastatud teksad!
Urrrr!!!

Aa, ostsin ühe valge markeri ja mingi täiesti suvalise musta rihma ka, mida ma kaunistan nüüd.

Mida veel?

Aa, ma ostsin lillepoest ( sealt, kus Antoni naine töötab) pisikese kollase tibu, teate küll, need kõige tavalisemad karvased kollased pühadetibud, mida igal pool on, ja see on nüüd mu kaabu külge klammerdatud:).

Aa ja ma otsustasin, et ma lähed hoopis Maagide Ordu kokkukale nädala lõpus, mitte koju pühe veetma. Oli kindel plaan koju minna, aga mulle käidi piisavalt närvidele, et ma leidsin, et ohutum on mitte kaht nädalavahetust järjest kodus veeta, see on tervisele ohtlik. Päriselt. Ahjaa, ma võiks seda kodustele ka öelda. Aga aega on veel. Praegu nad magavad kõik juba ammu pealegi.

Koristama pean ka.

Tõin kodunt kühvli ja harja kaasa:).

Ee...
Ok.
Lõpetan.
Pole vist midagi rohkem kirjutada.
Üritan kaheteistkümneks magamas olla.

Kommentaare ei ole: