pühapäev, 23. aprill 2006

Veg(etari)an

Taimetoitlus teeb saledaks ;)
Aga jah. Alguses räägitakse vegetarian asjadest, aga siis tuleb välja, et tegu on siiski ainult vegan dieediga.
Millel on suur vahe, sest mina söön ka mune ja juustu.
No ja kala ka aeg-ajalt.
Kuigi ma lasin ainult pilgu korra üle jäi mulle igatahes eelmainitud mulje, mis võib osutuda ekslikuks kui ma selle uuesti läbi loen.
Aga liha on nii mõttetu asi...
Ma pooldaks tegelikult ka kala mittesöömist.
Näiteks ei suuda ma hästi süüa kala, kui tal on selline nägu peas, et ta mind vaatab õ_O.
Ma otsisin vahepeal :roll: smailit, mida siia panna, aga selle siia ülespanemine on võimatu, kuna see on liiga väike ja mul läks üldiselt meelest ära, mida ma öelda tahtsin ja mul on uni ja homme peab 11 joonistama ja ma pean dushi all käima ja ärkasin täna vara, sest päike paistis silma ja kõht on liiga täis ja ma pean õppima.
Ma lähen vist magama...

Kommentaare ei ole: