pühapäev, 23. aprill 2006

Test

Olin eelmine kord blogger.com asemel blogspot kirjutanud, ilmselt sellepärast, see veel üleval polegi. Läheb uuesti.

Vaatan, kas e-maili pealt blogimine töötab ilusti:)
Ma ei ole tegelt päris kindel, miks mul seda vaja peaks olema, aga noh, vahet see teeb:B.
Hakkan joonistama. Tahaks mingit põnevat kipsi või midagi, kus oleks lahedad varjud, aga on mul jee lootust leida midagi sellist oma toast=P.
Nii et ilmselt teen lambist. Jep.
Eile oli roheline foorum. Käisin kohal. Istusin kaks tundi, kuulates, kuidas nad räägivad tartu-tallinn maanteest. Siis sõin kõhu täis ja põgenesin. Tegelt oleks teised teemad vast põnevamad olnud, aga ma läksin oma vennale Goblinile Urgu külla=P. Riputasime Uru laed "ämblikuvõrku" täis. Tuli kahepoolse teibiga mässata. Õhtuks jõudis Curunir kohale, mängisime DnDd, kuni Curunir liiga ära väsis ja jäime magama. Hommikul ootas meid kohutav äratus, mis seisnes Curu (hetkel Kalju) mobla jõledas helinas ning kui mina ja Andu seda oma parimat äranägemist mööda ignoreerisime, siis sellises õuduses nagu Curuniri laulmine;). Üritasin teda ära kägistada, aga ta oli liiga kõrgel ja ma ei viitsinud üles tõusta, kuigi lõpuks olin ikkagi selleks sunnitud:).

Tõusime siis üles. Goblin, Andu ja Curunir panid larbiriidesse ja läksid bussi peale. Täna on Jüriöö nimelt. Ma saatsin neid pisut ja läksin siis roheliste aastakoosolekule hommikust sööma;). Viisakusest tegin end kasulikuks ja kuivatasin paar nõud ära isegi:). Sõin kõhu kõvasti täis ja jäin peaaegu magama, kui nad rääkisid tähtsatest asjadest (ma ärkasin ju mingi kell kaheksa (see on öö!) ja magama sain kahe paiku vist.. Ja üleeile ei maganud ka just väga palju. Võibolla üle-üleeile ka, ei viitsi meenutada;P). (note to myself: maini Leilale Rammut)

Õnneks läks uni paari tunni pärast üle;). Lõunapaus oli ka (pool üks vist. Lõuna? lol;)). Pitsapoes sai ka käidud eile. Mult ei küsitud dokumente dzhinni ostes. Huvitav, kas ma näen tingimusteta piisavalt vana välja, või oli tädil lihtsalt pohh?:) Igatahes, poodi minnes ja sealt tulles, sai valjusti Töllu lauldud:B (Ega ma üksi sinna ei läinud. Ükskord saatsin Gobsikut, teinekord saatsid Gobsik ja Andu mind.). (Tappa! Tappa! Tappa! TAPPA!!!) (Lahinguväljal näeme! ... ... ... RAISK! ) (Ja ärgem unustagem Alle-aad;)).

Que mas? Mwhahaaa, õigus küll. Kummardage mind, väiksed foorumlased:). Jep. Vahet pole=P.

Neljandal mail käin korra Lätimaal hängimas.

Liisa kutsus, nende kursus korraldab. Inwe ei tule, sest tal on õppida=/. Ja talle ei pidanut enamik neid korraldajatest meeldima, pidid sellised beibtüüpi tegelased olema vist=P.

Ahjaa, ma sain teada, et üks mu kursa oli mu blogi lugenud. Näete, mis juhtub, kui selle aadressi valimatut igale poole panna. Konkreetsel juhul oli süüdi orkut;).

Ok, ma hakkan joonistama nüüd. Midagi.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kas oli ka hea hommikusöök? :)

Dani ütles ...

Appi, roheline!
Eh, täitsa hea oli:P
Oleks võinud rohelisem olla ainult;)