neljapäev, 27. aprill 2006

Seiklused öös

Niih, teen lühidalt, pean õppima tegelt...
Söön mingeid jaapani küpsiselaadseid asju, Maiasmokalt.
Täitsa huvitavad asjad, võib proovida. 15.- umbes. Kodulehel nad ei räägi neist. Hiina omasid on ka, ma ei tea mis neilt vahet on täpsemalt.

Niih, eilsest ööorienteerumisest pisut.
Ostsime abkhanist suure tüki sinist riiet 27 eeguga. Lõikasime kolmeks. Käisime jõeäärt rüüstamas, seal oli koristatud, nii et mingitest kuhjadest otsisime vibumaterjali ja muretsesime ühe saua ja mulle mõned nooled kah.

Elina ja mina riietusime keepidesse, Elina keebi tegin lühemaks ja tegin sellest endale nooletupe vöö külge. Inwe sai saua endale. Mariliis ja Marge olid rattaga, nemad ei võtnud keepi. Nii et üldisel jäi üks tükk üle=/

Aga pole hullu:)

Varustasime end kahe taskulambiga ning mina ja Elina võtsime soojemad riided kah igaks juhuks kotiga kaasa.

Saime suure trügimise peale kaardi ja ülesanded, jooksime kaubamajja, kus Inwe lasi need ära paljundada ema töö juures, jagasime punktid jalameeste ja ratturite vahel ära ja hakkasime peale.

Keepide lehvides oli lõbus ringi joosta:)
Inwe oli maag, sest tal oli sau ja meie Elinaga olime haldjasõdalased;)

Käisime paar punkti läbi, siis maandusime korraks Inwe juures, sealt võtsime juua ka kaasa ja jooksime edasi. Leidnud järgmise punkti, avastasime, et kaart ja muud paberid olid maha jäänud. Yay.

Inwe jooksis neile järgi, meie Elinaga suundusime raatuse comarketisse taskulambile patakaid ostma.

Poes:
Õlu, õlu, midagi muud juua, õlu, patakad, õlu, patakad, õlu, patakad, õlu, õlu, patakad. Ah, deem, patakad.

Edasi suundusime Raekoja platsile Inwet ootama. Purskkaev töötas:).
Falckionu ütles meile tere.
Saime ka muidu tähelepanelike pilkude osaliseks;)
Kostümeeritud olla on tore:D

Ronisime siis mäe otsas, lugesime kive pealt auke, kallistasime puud, küsisime Herne poest kodumaiste peetide kohta, otsisime tänava meeterhaaval läbi, leidmata midagi, jooksime mööda linna ringi, igatahes huvitav oli=P

Ühte kohta ei viitsinud enam minna lõpuks ning saime ratturitega kokku, kelle tulemus oli umbes sama.

Andsime Zavoodis paberid ära, täpsemalt mina andsin. Saime kostümeerimise eest lisapunkti. Ma kindlasti ütlesin seda juba.

Läksime minu poole, jätsime keebid ja vibud sinna, hävitasime ginitilga, mis mul külmkapis oli ja üritasime lõpetada ka herne poest ostetud saku originaali.

Voh.

Selline üritus siis.

Järgmine aasta jälle:D

Kommentaare ei ole: