neljapäev, 6. aprill 2006

Lordi - Hallelujah

Ma arvan, et see oli laulu nimi=P.
Igatahes...
Ma olen seda praegu umbes pool tundi järjest kuulanud.
Et siis...
Jaa:B.
>Normaalne ju;).
Ja ilmselt kuulan veel tükk aega otsa.
Ma poleks pidanud seda oma blogisse üles panema;).
Oh well.Hilja juba sinna midagi parata;P.
Eile sai Antoni juures hängitud. Ma jõin siidrit. Siider on hea.
Ja Vennaskonda sai kuulata.
No ja vaatasime mingit ollivuudi vilma ka.
Ja ajasime juttu.
Täits tore oli, jah.

Mantliga on ullult tuus ringi käia, see lehvib nii lahedalt=P;B
Enivei... Täna ommikul oli siis seminar (Ma olen rikutud. See oli kell 12.15. Hommik. Jah.)
See on hea seminar, saab rahus omaette olla, keegi ei tule küsimusi küsima nagu politoloogias;).
Siis... käisin paberit ostmas, humanas (ostsin jalatsid endale. 30.- ja suht kantavad. Võiksid suuremad olla;). Aga elab üle. Etemad kui mu stiilsed saapad üldiselt. Oleneb kuidas võtta muidugi:). Igatahes praeguse porikorra jaoks sobivad täiesti hästi:).) ja üüri kohta rääkimas.

Tuli välja, et seal OLIGI vale aadress, nagu ma kahtlustasin kogu aeg. Hullult targad inimesed nagu...
Ma KÜSISIN eelmine kord, kas aadress on õige. emme.nimi@MIL.ee. Jep. Esimesel korral ütlesin ma ka konkreetselt ja nii selgelt kui suutsin MIL.ee. Sest see kõlab nagu mail.ee ja on formaadilt samasugune. Jep. Ja ma KIRJUTASIN selle neile üles veel! Täna siis tädi küsis, kas aadress on õige, mitte mina ei öelnud, mis peab õige olema. Nii et ta ültes selgelt välja MAIL.ee. Mitte ei lugenud välja, et mul on väga imelik hääldus, kui ma konkreetselt MIL ütlen.
Siin võiks :roll: smaili olla... Ma ei viitsi otsida=P.
No igatahes sai selle asja vähemalt korda.
Ee... ma eeldan.
Sest ema ei ole veel öelnud, et ta kirja kätte on saanud.
No ja ega ma nende peale kuri ei ole, juhtub. Ka nemad seal on inimesed.

Koju jõudsin, avastasin, et ma olin paberi (4 A2 joonistuspaberit 3.50 tükk), mis ma just ostsin, humanasse unustanud.

Nojah, läksin ja tõin ära. Aga tal on murdejäljed peal;_;.
Niu!
Maksis piisavalt palju, et lasta õpetajal ära kannatada=(.
Ise olen kurvem.
Niu...

Ee... ja oligi kõik.
Selline põnev päev.
Nüüd teen süüa ja pean õppima hakkama.

Aa, raamatukogus käisin ka, viisin Leila raamatud ära.
Mis tuletab mulle meelde, et ma võiksin talle mingeid kooliraamatuid võtta.
Panen kirja, et see meeles oleks, ja helistan talle homme näiteks.
Panin end viimase prätsu raamatule järjekorda.
Olin viies inimene=P.
Aa, ja raamatukogus olid lahtiste uste päevad, nii et seal oli kommi;).
Mingid lutsukad.
Võtsin paar tükki.
Suu oli hästi kuiv lihtsalt.
No ma oleks muidu ka võtnud.
Aga mul oli põhjus ka seekord.
Jep.
Ja odavaid raamatuid müüdi all.
Aga mul on raha nagunii otsas.
(JÄLLE.)

Ahjaa, ja Mariliis käis siin ja andis teada, et kui sobib, siis tuleks tema toanaabri mingi sõbranna paariks nädalaks minu juurde elama millalgi. Tõenäoliselt. Kui ta mingit paremat kohta ei leia:).

Nojah.
Nii, lähen teen riisihelbeid ja vaatan, kas mõnda porgandit on, mida hävitada.
Oo, ja ma keetsi mingi poole tunni eest teed ka...

Ok, Lordi, naase järjekordselt mu kõrvu!

1 kommentaar:

Marit ütles ...

hard rock hallelujah oli ;)