teisipäev, 18. aprill 2006

MO kokkukas ja muud loomad

Nii, sai siis nädalavahetusel metsas käidud.
Pakkisin õhtul asjad kokku ja järgmisel päeval kahe paiku Ilithledi ootama jäädud maja ette.

Oli suur spordikotitäis asju, ma ei teagi miks nii palju...
Ootasin natuke. Vahepeal sain paanilisi kõnesid Druiidilt või Šamaanilt, kes pidid Viljandist samuti peale tulema, aga ei omanud aimu, kus nad Ilithlediga kokku pidid saama. Õnneks jätsin ma oma numbri foorumisse üles, nii et sai ühendust võtta:).

Ok. Sain auto peale. Sõitsime-sõitsime-sõitsime. Võtsime Druiidi ja Šamaani peale. Druiid näeb lahe väja, sest ta riietub rohelisse:).

Jumalasta ilusad pilved on väljas praegu=P

Et siis jah. Sõitsime-sõitsime veel. Ma magasin üldiselt enamuse sellest ajast. No mitte päriselt, aga üritasin vähemalt. Mul ei õnnestu üldiselt liikuvates objektides magada.

Jõudsime läbi metsa ühe ilusa majakese juurde, mille kõrval voolas vesi. Seal oli auto ja mingit rahvast ees. Mõtlesime tükk aega, mida teha. Mingi aja pärast kimas kohale Elioni auto, kust ilmusid välja Hiietont ja Celtic.

Veidi arutlemist ja et kedagi rohkem ei pidanud tulema, seadsime suuna ühe teise lähedalasuva majakese poole. See oli vaba ja jäimegi sinna.

Kaminasse väike tuli, asjad ülemisele korrusele magamist ootama ja olime valmis kokkutulekut alustama.
Jah, kui päris aus olla, siis tükk aega valitses üldiselt vaikus. Aga õhtupoole ajasime ikka juttu ka:D

Hiietondil oli trumm, mis tegi megahead häält. Ma armastan seda trummi. Kõige suurem djembe, mida ma kunagi mänginud olen nüüdse seisuga:D

Ahjaa, millalgi ilmus kohale ka Elisabeth. Keda tuli õigesse kohta juhatada. Tuli välja, et õues kõrge kännu otsas on mingil määral levi. Kasutasime seda.

Mm... vahukomme küpsetasime veel õhtul ja... Ei mäletagi kõike=P.

Mingi aeg läksime siis magama.

Mis oli suur viga, sest see polnud väga meeldiv tegevus;)
Külm oli nimelt.
Mul oli kaks džemprit, üks paks, teine tavaline, magamiskott (õhuke) ja millalgi võtsin ma endale veel mantli peale (nahkmantli. See ei anna väga palju sooja, aga noh, parem sellega kui ilma) ning asendasin saunalina pea alt salliga. Kui magasin, siis polnud väga hull, aga millalgi tulid meile külalised, kes soovisid sama maja jagada ning alt kostus hääli, mis mind üles ajasid.

Ei olnud erilist soovi nendega ühineda, kuigi mõned seda tegid. Külm hakkas ja ma pugesin lähima inimese kaissu, kes just palju sooja ei andnud, aga siiski oli parem kui üksinda. Ta kolis millalgi hommikupoole alla ja ma hõivasin ta teki üleni, siis oli täitsa mõnus;)

Päev. Tšillisime õhtuni niisama. Selleks ajaks olid Druiid ja Elisabeth teineteist... leidnud. Mis oli ääretult armas;). Millalgi joonistasin, lugesin, sodisin mune, ajasime juttu, sõime, nautisime rahu ja vaikust=P.

Millalgi õhtupoole ilmusid eilsed külalised tagasi. Üks neist oli ikka suht purjus, temaga vaidlesime mingitel imelikel teemadel. Lõbus oli ausalt öeldes. Kuigi ta ei olnud nõus väljas suitsetama, mis oli temast suht nõme. Hea, et uksegi oli nõus lahti tegema, olgugi, et ta lasi suht külma sisse nii.

Ok. Aa, millalgi tegime veel vahukomme, mida ma olin selleks õhtuks säästnud. Trummi ma mängisin vist ikka eelmisel õhtul, Hiietont peitis selle võõra seltskonna eest ära millalgi. Aga see oli tõesti hea trumm...

Sel ööl magasin ma kamina ees, mõnus ja soe oli:)

Hommikul hävitasime mu viis muna ära. Kaks sain vist endale. Hiietont unustas oma lauluraamatu maha (ta käib koos Lauriga samas kohas laulmas!;_; Töll!!! Khm, jah.). Ilithled võttis selle enda kätte ja toimetab selle talle ilmselt kuidagi tagasi. Õunad unustas või jättis ta ka maha, need võtsin ma endale ja olen need nüüdseks juba hävitanud. Siis läksime minema.

Üldiselt polnud see just kõige põnevam kokkutulek, millel ma olnud olen, aga tore oli ikkagi, lihtsalt niisama olla on ka mõnus;)

Aa, paar pilti ka;)

Onni nurgake
Onni sissepääs
Ilithled, Elisabeth (paistis temast ainuke pilt olevat), Druiid, Šamaan
Hiietont
Celtic (Mina tegin selle pildi, wiii;P)
Druiid ja Ilithled lähemalt
Shamaan
Mina joonistan
Ja ainult mina. Joonistamas. Ülejäänud pildid minust olid üldiselt jõledad...:)

Hmm, millalgi me vaatasime Zurgutiga South Parki. Äkki oli see pühapäeval? Või hoopis neljapäeval? Haa, võibolla esmaspäeval hoopis... Mina ja mu mälu, eksole...
Igatahes. See oli lõbus loomulikult=P.
Mm... Eile sai Urus käidud. Tulin päeval just loengust, läksin kodu poole, Zavoodist möödudes jooksis Andu järgi ja kutsus "nendega" ühinema. Kes need "need" olid, ma ei tea täpselt, mul oli pisut kiire. Läksin koju, tegelesin asjadega mingi tund aega, siis olin vaba jälle selleks ajaks. Otsustasin Zavoodi üle vaadata juhuks kui seal keegi veel olema peaks. Ei olnud. Läksin vaatasin Krooksu kah üle igaks juhuks. Tee peal nägin Curuniri, lehvitasin talle. Krooksus oli Ghost, lehvitasin talle ka. Otsustasin Uru üle vaadata. Kõndisin Urgu.

Urus oli rahvast. Aka ja Andu ja Daleios ja veel paar inimest. Tšillisime ja hängisime nö. Jõime veini, vaatasime telekat jms.

Millalgi kaheteistkümne, poole kaheteistkümne paiku läksin minema ja jätsin Aka magama. Enamus rahvast oli selleks ajaks juba ära hajunud, Andu läks samal ajal kui mina.

Mm... täna hommikul pidin Rimisse sattuma, seal õpetati mulle kuidas maasikapabereid täita ja värki. Jõudsin pärast seda veel Eedenisse hüpata ja Antonile tere öelda. Seal oli mingis muusikapoes suuuuur plakat üleval, ma küsisin neilt, mida nad sellega teevad, kui seda enam vaja ei ole ja on lootust see endale saada;).

Jõudsin kodunt läbi käia ja loengusse isegi:)

Ingliskeelne Pratchett sai läbi ja ma pean nüüd meelde tuletama, kellelt ma selle laenasin;).

Nüüd on Viimane Manner veel lugeda.

Aga vahepeal peab igasugu asju veel tegema.

Et siis jah.

Aa, õhtupoole käin hängin korra veel Rimis.
Hmm... sealt saab ilmselt liiga vara lahti, et oodata kuni Anton lõpetab... Nojah, tere võib ikka ütlemas käia jälle=P.

Et... vist ongi siis kõik praegu:)

2 kommentaari:

Ott ütles ...

AAAAAh, nagu ma vaatasin pilte ja sain lõpuks veskikivile aru, et te olet minu maattalu lähedal, nagu pagan, nagu pagan....maakodu jäänd sealt mingi 200-300 m eemal otse....
Lihtsalt aaaaah

Dani ütles ...

Üüü, lahe=P