neljapäev, 21. september 2006

Y Ddraig Goch

Pealkiri tähendab wales-i keeles punast lohet.
Üritasin leida seda nime, mis Bruce kasutas mu hetkel Huberti nime kandva loherinnamärgi kohta. Ei ole kindel, kas ma leidsin, ma ei mäleta, mida ta ütles...





Pohh, huvitav lugemine ikkagi.
Wales'il on halvemini läinud kui Šotimaal, sellest on muidugi kahju.
Šotimaal on National Partey erakondade seas üpris tugeval positsioonil ning on võimeline Šoti parlamendis isegi piisavalt võimu saavutama (või väga lähedal sellele igatahes), et Šotimaa iseseisvaks kuulutada:P

Mõne arust tundub see imelik, jah. Šotlased on siiski teine rahvus kui inglased ja neil on oma keel, oma kultuur, no ja oli ka täiesti oma riik. Tegelikult on Šotimaa ikkagi hetkel okupeeritud. See, et teda okupeerib heaoluriik, teeb nende olukorra küll talutavaks, aga asi on ju ikkagi põhimõttes. Meie peaksime teadma. Meil on mõnes mõttes isegi hästi läinud, meie oleme ju vähemalt iseseisvad!

Ahjaa, ma olen vist terve jälle.

Kuulates LAIBACH, Jesus Christ Superstar
WTF?:|
See kõlab päris... huvitavalt tegelikult. Lihtsalt harjumatu...

Kommentaare ei ole: