kolmapäev, 13. september 2006

Vau, ma OLEN tõesti väike nahhaalne värdjas:|
Rõhk sõnal nahhaalne. Huvitav, kas siin käib üks või kaks h-d? Aga jah.
Hämmastav. Ja omamoodi lahe. Hmm. Aga ainult siis kui tõesti vaja.
Nojah. Elina teab, millest ma räägin.

Ma ostsin täna sokke. Sest Elina läks sukkpükse ostma ja ma nägin ühtesid väga lahedaid sokke ja tahtsin neid endale ja mul tekkis meeltesegadusehoog, mille ajal ma need ära ostsin... Aga nüüd on mul mustad sokid, kus on valged kolbad peal. Need on armsad.

Lugesin jälle Apollos natuke Värsket Rõhku ja mu arvamus, et ma pean sinna midagi saatma süvenes veelgi. Kahjuks pole vist niipea aega... Tegelt, kui õhtul on, siis kirjutan. Meeleolu on vastav ja tahtmist on ka päriselt. Praegu pean joonistama hakkama. Kingin Hedile sünnipäevaks pildi. Homme lähen Tallinna tema poole, pean välja mõtlema, kas hääletan õhtul üksinda tagasi (halb variant) või saan kuhugi ööseks jääda (parem variant, ent sisaldab suure tõenäosusega siiski vara-vara ärkamist, sest need, kelle juurde ööseks jääda, käivad üldiselt koolis...). Reedel pean igatahes siin tagasi olema, sest siis on Töllu kontsert:).

Ahjaa, peaksin Urust läbi käima ja oma vöö ära tooma. Samas võiks ära viia Galatea keebi. Hmm, seda ma vist veel ei tee, sest selle kinnitus läks katki ja ma peaks sinna uue ostma ja kinni õmblema=/.

Ja ülikooli raamatukogust tahtsin läbi käia, et otsida ühte pilti.

Pärast Allyga poodi, kui tal aega ja meeles on.

Ja ma kavatsen kella viieks VG trenni minna jälle:P

Seal on omamoodi lahe ning üleüldse natuke trenni teha tuleb kasuks. Pluss sellest on larpidel kasu...

Küsin isa käest, kas ta tahab selle eest maksma hakata:). See pole õnneks kallis.

Deem. Ma pidin selle toetuse kohta vaatama... Deem. Teen seda kohe.

Kommentaare ei ole: