teisipäev, 26. september 2006

Mulle tuli meelde.
Ma nägin unes vanaema.
Meil oli rannas mingi larbimoodi asi. Seda ma hästi ei mäleta. Aga seal oli vesi ja mingi kindlus. See oli vanaema juures rannas. See oli imelik igatahes.
Aga mingi hetk sai see läbi või midagi ja ma läksin ära. Seal kus on tilluke astangulaadne asi, seal kus on rohi ja siis hakkab liiv ja ümberringi on kõrkjad, istus vanaema. Ta oli unes haige. Ma rääkisin temaga natuke ja ta ei jaksanud eriti rääkida, nii et ma läksin varsti ära ja ostsin jäätist.
Kui ma üles ärkasin läks mul mõnda aega, enne kui mul meelde tuli, et ta on surnud.
Ma ei taha nutta.
Ja ma tahan teda tagasi.


Aga see oli hea unenägu selles mõttes, et ta oli ikkagi rõõmus.
Ta istus rannas ja vaatas merd ja oli suvi ja ta oli rõõmus.

Kommentaare ei ole: