neljapäev, 21. september 2006

Kodus

Täna hakkas Pulleritsu loengu lõpus natuke paha, jõudsin lõpuni olla ja tulin koju. Ma ei tea, mõtlesin, et asi võib olla vererõhus, aga ma ei tea, kuidas kõrge vererõhk välja näeb (ma kirjutasin veretõhk. Selline metsloom oleks lahe. Armas ja karvane ja imeks öösiti teiste verd. Jah.). Tavaliselt, kui mul on vererõhuga (jälle tõhk. Nojah, r ja t on vähemalt kõrvuti, see viga on seletatav) probleeme, on asi selles, et see on liiga madal. Siis on tunne nagu hakkaks minestama. Aga jah. Praegu on täiesti talutav olla, aga ma ei taha kooli minna, sest päris ok ikkagi ei ole ja ma ei taha, et mul loengus jälle paha hakkaks, nõme on. Midagi hullu ei ole, muretsema ei pea:)

Eile tähistasime vaikselt Urus Galatea sünnipäeva, ee... st, seda, et oli ilus kolmapäev. Kahekümnes ja puha. Sest Gala on ikkagi nelja aastane nagu alati. Väsisin ruttu ära ja tulin enne ühteteist koju. Hommikuks tegin liiga kange kohvi. Aga Pulleritsu loeng hakkab kell 8 ja ma tahan seal ärkvel olla, need on lahedad loengud vahelduse mõttes.

Ma kirjutasin koduse tööna uudise sellest, et Metsatöll annab kontsertsarja hiite toetuseks. Ma olen friik. And proud of it:B

Kuulan Radio Maniat, sain selle vahelduse mõttes tööle...

Homme on Elesgali seminar ja saame Rocky Horrorit vaadata. Ghosti larp on ka. Ja Uru avamispidu.

Mu käed värisevad, see on... omamoodi huvitav, nad ei tee seda nimelt tavaliselt, trükkida on imelik. Meh, küll üle läheb, pohhui.

Värskest Rõhust pole veel vastust tulnud. Esmaspäeval olevat materjal muidu kujundajale läinud, nii et oktoobri numbrisse ma ei jõuaks nagunii=/

Maitea. Kõik vist.

Jah.

Kommentaare ei ole: