reede, 15. september 2006

Tallinn on SUUR

Eile käisin Hedi sünnipäeval.
Loodetavasti saan millalgi üles panna selle pildi, mis ma talle kinkisin. See oli ilus. Ja ma ütlen seda seekord ise:)

Häälega siis neljapäevaks linna. Esimeses autos sain Viljandi ristini Meie meest kuulata=|. Siis sain mingi pisikese rekka peale, kus oli tore onu, ajasime juttu jne. No põhiliselt rääkis tema. Aga jah. Sain kuhugi Lasnamäele ja pidin sealt Mustamäele jõudma=S. Kusagil putkas kaardiga maksta ei saanud ja kusagil ühtegi sularahaautomaati ei olnud. Nojah, mõtlesin tükk aega, mis saab ja läksin lihtsalt bussi peale. Sain kesklinna ja seal sain R-Kioskis käia ja trolliga Hedi juurde. Poole kaheteistkümneks Meliani juurde magama, hommikul seitsme paiku üles, trolliga kesklinna, seal sai mõnda aega hängida ja siis 52-ga lennujaama poole, natuke kõndida ja hääletama. Õnneks paistab, et suvi on läbi, saab jälle mingi 5-10 minutiga auto peale tihtipeale. Esimene onu oli lahe, ajasime terve tee Mäo ristini juttu, ta oli mingi rikkur, mainis vahepeal, et ostis mingi 3 aastat tagasi kaatri ja on sellega sõitnud mingi kolm korda ja poole tunni ringis iga kord, et ühe sõidutunni (või oli see poole tunni... ah pohh) hinnaks tuleb mingi 100 000 eeku. Autol oli tal 37 kilti sõidetud. Nägin ära kuidas 100 tuli. Mäol sain kah mingi kaubiku peale, selle juhiga ma eriti ei rääkinud, aga ta ostis mulle Hollywoodis kaks kohvi ja kapsapiruka:). Temaga sain Lõunakeskuse juurde, käisin seal vetsus ja üritasin välja mõelda, kuidas kesklinna saada ilma rahata ja ilma kõndimata. Järsku hüppas kusagilt selja tagant välja Karl, see kes amatsoon oli:). Ta oli oma juuksed maha ajanud!!!8| Tal olid lahedad juuksed:(. Nüüd on ta peaaegu kiilas. Nojah. Ta isa tõi mind igatahes ühika ukse ette ära, see oli tore:). Käskisin tal Metsatöllu kontserdile tulla ja mainisin, et ta näeb välja nagu oss ja leidsin, et varsti on ta Karlova gängis, karjub hevikatele "Lõng!" ja peksab larpareid. Karl on igatahes tore:). Ta lubas Metsatöllu peale mõelda veel. Ma lubasin talle, et ta tunneb oma lõngast puudust, kui korralikuks moššimiseks läheb:P. Ühikas mängisin mingi pool tundi Martinit (oma djembet loomulikult). Väga hea tunne oli:).

Õhtul on Metsatöll=D.
Millalgi peame Allyga Suure Projekti jaoks asju ostma minema... Ta peaks helistama. Ma peaks veel dushi all ära käima ja oma sukad ära pesema ja mida kõike veel... Koristama... Tahtsin joonistada veel. Kirjutan ära, siis vaatab. Mingi kuue paiku tahaks igatahes Sadamateatri ukse taga olla. Saame Matiga esireas olla:B. Ma tahan trummipulki!!! Niu:( Vaene väike trummipulk. Värdjalik värdjas kes selle ära varastas võiks kusasgilt kõrgelt alla kukkuda.

Midagi oli veel... Ei tule meelde ainult...

Ohjah. Laupäeval pidin koju minema, kuidas ma sellega hakkama saan ei kujuta küll ette, sest mul pole raha. Oh well. Vaatab. Kuidagi ikka saab.

Jep. Tänane õhtu saab lahe olema:)

Ja Leila läheb täna koju, nii et ma saan viirukit põletada=B. Ja küünlaid. Küünlad on lahedad. Millalgi peaks sööma... Pohh, hetkel pole kõht tühi. Praegu pole mul tegelt siia enam midagi kirjutada. Aga ma teen seda lihtsalt sellepärast, et kui ma lõpetan, siis ma pean midagi muud tegema hakkama ja ma ausalt öeldes ei viitsi väga. Aga jah. Okei. Ma lõpetan. Ja lähen ära. Ja värki. Nii.



Ee...

Jah.





Lähen.



Ja teen midagi...

Okei.

Goblini MP3 on kasulik. Hääletades on midagi kuulata.

Ah, pohh, aitab küll.

Kuulates Aulit.

Kommentaare ei ole: