teisipäev, 5. september 2006

Oli lahe. Oli. Ei kahetse, et mu vaeste tudengikäpakeste vahelt kisti pileti eest ära minu jaoks üpris suur summa raha.
Sain trummipulga (:D) ja varastasin pärast lava pealt pudeli vett, sest kaasaelamine võttis päris võhmale ja janu oli suur;).

Järgmise päeva GoLive... oli GoLive. Kontsert oli tore, publik oli selline nagu olin oodanud. Üle poole tunni autogrammide ootamist vihmasabinaga oli tore. Kõigi Töllu liikmete käpajälgi täis saanud trummipulk oli asi, mille kohta mul sõnu ei ole.

Loodan, et ma Atsot ei torkinud, kui ma teda kallistasin, mul läks täiesti meelest ära, et mul on ogad kaelas=P.

Ainuke paha asi on see, et shamaanitrummi polnud:( Ussisõnad ei ole päris SEE, kui seal pole shamaanitrummi. (Kaasaplaksutamist ma ei maini, see tuli lihtsalt nõmedast publikust...)

Sinnamaani oli see igatahes üks meeletult-meeletult hea nädalavahetus:). Aga siis tuli see NBSi kontsert, kus ma olin meeletu rahvamassi seas, seljas seljakott ühe mu kõige väärtuslikuma eseme - trummipulgaga...

Ning kui ma avastasin mingi aeg peale NBSi kontserti, et mu kotilukk on lahti ja taipasin, et trummipulk on läinud... Ausalt öeldes karjusin ma midagi väga roppu üle poole Tallinna, ma ei mäleta mida, aga see pole muidugi oluline ka. Siis ma nutsin mõnda aega, sest ma ei suutnud mõista, et midagi sellist päriselt juhtuda võis.

(Jah, mul on endal ka vahetevahel imelik. Sellepärast, et Töll minu jaoks nii palju tähendab, mitte sellepärast, et ma nutsin.)

Ma mõtlesin, et parem kui oleks läinud mobiil või rahakott või mõlemad, sellest poleks midagi olnud, neid saab vähemalt alati uusi! (Rahakotist oleks tegelikult siiski kahju olnud, seal on sees Metsatöllu Tartu kontserdi pilet...)

Aga jah. Mida ma öelda tahan, on see, et ma ei kujuta ette milline värdjas pidi olema inimene, kes mu trummipulga ära varastas. Kui sa seda lugema juhtud, siis mine ja pane ennast põlema. Aitäh.

Kommentaare ei ole: