teisipäev, 2. mai 2006

Elagu perekond

Okei.
Keegi palun lööge mind maha.
Või kui aus olla, siis soovitatavalt mu vanem õde.
Ta on lihtsalt üks värdjas.
Ma ei kujuta ette, kuidas võib üks inimene nii väga närvidele käia. Tõsiselt.
Idioot.
Aarrggghh.
Vähem kui viie minuti jooksul:
"Sa unustasid tule põlema."
-"Ma ei unustanud."
"aösdkfjaöf"

"Ära unusta oma riideid ära koristadalaksdjföalsdkfjöaslkdfj."
-(Mõttes) #%&jne

"Kirjuta tasemini."
-(Mõttes) "#¤%%&%&@£$€{$"¤#5

Ja nii ongi.
Päevad läbi.

Tema on põhjus, miks ma ei taha kodus olla liiga tihti ja liiga kaua.
No ja ema käib ka vahel närvidele ja Leila ka. Aga Leilal on viimasel ajal tegemist olnud ja ainult ema elab üle.

x_x

Ma ei tea, kas ta pole aru saanud kui nõmedalt ta käitub?
Duh.
Ma ei tea, ma ei oska midagi öelda selle peale lihtsalt.

Ok, oskan, aga ma olen viisakas.

That's the way it is:

Dani [Metsatöll. Sõltuvus.][Nny! ] *Üritab joonistada* Omme Tartu  says:
Saad aru, ma olen 19, ma käin ülikoolis ja ei ela kodus ja kui ma nüüd siia satun korra on tal vaja mulle kõige muu seas seitse korda öelda, et ma oma seelikut pressiksin. Ning ma tegin juba esimesel korral oma arust absoluutselt selgeks, et mul pole mingit plaani seda seelikut pressida, kuna minu arust ei ole see vajalik.
elina  says:
 :|
elina  says:
lase kõrvust mööda
elina  says:
ütle mhmh
Dani [Metsatöll. Sõltuvus.][Nny! ] *Üritab joonistada* Omme Tartu  says:
See ei mõju. See paneb ta seda ainult 70x seda ütlema ning pärast veel 700x ütlema, et ma ütlesin talle, et ma teen seda ja siis ikkagi ei teinud.
elina  says:
 :D
elina  says:
vaata talle kortsus kulmul otsa, nagu sa ei saaks üldse asjale pihta ja küsi "mis see sinusse puutub?"
Dani [Metsatöll. Sõltuvus.][Nny! ] *Üritab joonistada* Omme Tartu  says:
Hah, nagu ma poleks seda proovinud.
Dani [Metsatöll. Sõltuvus.][Nny! ] *Üritab joonistada* Omme Tartu  says:
Ja ma läksin ütlesin emale, et ta võiks üritada meelele selgeks teha, et ma olen täiskasvanud inimene ja suutnud oma asjadega juba täitsa mõned aastad ise hakkama saada ning siis tuli välja, et ma jätan kõik asjad alati viimasele minutile, magan poole päevani (mis on meeletult jube asi, eriti kuna ma ei lähe kell 10 magama nagu kõik inimesed) ja ei saa millegagi hakkama nagunii.
Dani [Metsatöll. Sõltuvus.][Nny! ] *Üritab joonistada* Omme Tartu  says:
Ja segan neid, kui kell üksteist õhtul asju pakin kui nad magada tahavad, selle asemel, et seda teha kaks päeva enne minekut nagu ema ilmselt sooviks. Nagu see poleks minu kodu kah. Ja mu õde virises veel minu kallal, et mu toas on prügikast välja viimata, kuigi MINA veedan siin kõige vähem aega ja nemad käivad siin arvuti taga istumas ja õmblemas ja see on nende prahti täis.
elina  says:
perekond on tore asi
Dani [Metsatöll. Sõltuvus.][Nny! ] *Üritab joonistada* Omme Tartu  says:
Oo jaa.
Dani [Metsatöll. Sõltuvus.][Nny! ] *Üritab joonistada* Omme Tartu  says:
Kuidas volbriöö möödus?




Kodus on ikka meeletult tore olla. Siin on esiteks igav ja teiseks ei paista kedagi huvitavat, et ma koju olen tulnud.
No mingit paganama pidu ei pea tegema, aga võiks vähemalt küsida, kuidas mul koolis läheb, kuigi kui nad seda teeksid käiks see kergelt närvidele ehk, aga vähemalt mingit huvi võiks ehk üles näidata.
Ema viriseb kogu aeg kõige üle ja käib närvidele. Ta ei suuda viit minutit järjest ka rahul olla, kohe leiab mingi põhjuse vinguma hakata. Olgugi, et ta suudab täiesti normaalne olla, kui ainult tahab, paistab, et ta lihtsalt ei vaevu eriti seda tahtma.
Ausõna, tihtipeale tekib tahtmine paar kuud kodus mitte nägu näidata, lihtsalt et näha, kas äkki keegi hakkab siis huvi tundma, kas ma olen ikka veel olemas.
Kuigi mul hakkab aina enam mulje tekkima nagu ma käiksin kodus ainult pesu pesemas.
Kogemata tuli välja, et ma lähen tööle.
Noorem õde ütles, et tema läheb suvel tööle, mitte nagu mõni. Jep, kui lause nii sõnastada, siis pole sinna midagi parata, kui paljastada tõde enda kohta.
Ja seda ma tegingi.

Aga ma helistasin Irisele ja Bruce'ile ka, kui ema kodus polnud. Umbes pool tundi=P.
See võib tegelt päris kallis olla, aga noh, ma polnud ammu helistanud ka. Nad olid mõlemad kodus, sain nende mõlemaga rääkida, neil on valjuhääldi telefonil.
Täitsa tore oli vahelduseks.
I was a bit cheeky.
Ma saan parlamendiliikmeks muuseas.
Bruce müüs ka maasikaid kunagi ja nüüd on ta MSP. (Ok, Member of  Scottish Parliament, kui keegi aru ei saanud.)
Läheme järgmisel suvel Elinaga külla neile. Plaanis on vähemalt igatahes. Tuleb natuke raha koguda ja läbi Euroopa Suurbritanniasse hääletada:B.

Shotimaa... On ilus ka tore:).

Ok, ma pakin veel natuke ja värki.

Kommentaare ei ole: