esmaspäev, 29. mai 2006

Shallallaa

Laupäeval läksin urgu Goblinile külla ja seal oli larbihooaja avamine. Sai palju inimesi kallistada:).
Siis sai veel palju laulda, imelik olla ning koduõllet maitsta ning lõpuks ma tantsisin Curuniriga.
Olgugi, et ma olin kaine (üldiselt peaks ma end vist ikka VÄGA perse jooma, et ma tantsima hakkaks, ma arvan. Lihtsam on olla väga heas tujus koos imelike inimestega=P). Aga ma tegin seda ainult natukene ja sarkastiliselt. Nii tohib:B.

Que mas? Suurt midagi. Tore oli. Ajasime inimesi kammiga taga. Rääkisin Curuga natuke oma rollist. On lootust, et võib täitsa põnevaks minna;).

Ahjaa, Curunir on mu isa nüüd. Ning tuli välja, et Goblin on nii mu vend kui vanaisa. Ja selgusid veel mõned huvitavad perekondlikud suhted. Üldiselt ei maksa üritada neist aru saada, juhe jookseb kokku=B.

Digilaud on lahe:). Kahjuks pole mul photoshoppi arvutis:'(.
Kui koju lähen, võtan selle kaasa igastahes:).
Weeeeeeeeeee! Mul on digilaud=D

Oi, õele on kinki vaja. Helistan oma teisele õele ja küsin, mis tal plaanis on. Ma ei usu, et Leila mu blogi loeb, nii et ma võin öelda, et ma kingiks hea meelega talle mõne oma Selveri või Kaubamaja kinkekaardi talle. (Saate aru? KAUBAMAJA kinkekaart! =| Ma sain neid sünnipäevaks paar tükki. For God's sake, what the hell am I supposed to do with them=S).

Ahjaa:)
Kui ma saan rikkaks, tahan ma
  • HRLi piletit.
  • Folgi passi veel vaatab, see maksab hulga.
  • T-särke.
  • Pükse.
  • Igasugu muid riideid.
(Mul tuli miskipärast meelde, et ma nägin unes, et kolmemeetrised saapapaelad maksavad 400.- =P)
  • Jalatseid oleks ka vaja...
  • MP3-mängija oleks tore...
Mida veel? Ma tahan veel palju asju. Aga midagi ei tule pähe praegu.
  • Trummi. Vot trummi tahan ka.
Kui midagi tuleb veel pähe, lisan nimekirja:)

Iti tuleb mõneks ajaks minu juurde elama. Peaksin tuba koristama...
Lähen koju varsti, vaatab, ehk jõuab enne tiba.


Kalli kõigile:)

3 kommentaari:

Ott ütles ...

Mhh, ma tahaks ka osta mp3 mängijat...selline tore õppekonn on..
Aga samas, kui ma ostan õppekonna, siis suvel ei saaks midagi teha...Tartusse tulla jne...

Dani ütles ...

No Tartusse tuled sa kindlasti.
Nii et raha ei tohi sa tõesti mitte millegi peale kulutada:)

Anonüümne ütles ...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»