kolmapäev, 31. mai 2006

Ahjaa

Homseks on psühho ka.
10 lk-d.
Hästi mitu raamatut oli vaja selleks läbi lugeda.
Mul on üks ja peaaegu et veerand loetud.
Ma arvasin, et tähtaeg on 19.
Ilmselt ajasin eesti riigi ja ühiskonnaga segamini.
Raha on otsas.
Pean vaatama, kas 75 eeguga saab tallinna sõita.
Tulin poole tunni eest töölt.
Kõht on tühi.
Tahaks magada.
Homme vara lähen seminari ja millalgi hiljem tallinna.
Pean asjad pakkima.
Palju asju.
Ma ei tea, mida teha, ma ei suuda mitte kuidagi kõike valmis saada ju=|

Ahjaa, täna peab veel pesu ka pesema pisut.
Hurraa.

Läheks jooks ennast täis, oleks vähemalt ajutiselt tore=B.
Vaatab, äkki saan kohvimürgituse ja muuga öö üle elatud.
Aga ma ei usu, et ma suudan mingilgi moel kõik asjad ära teha.
Tegelt on vist kõige tähtsam, et nad üldse tehtud oleks.
Läbi kukun, saab ilmselt järgi teha vähemalt...
Oh well...
Näeb mis saab.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»