reede, 5. mai 2006

Eestimaal tagasi

Vaatan, kui kaua läheb toa koristamiseks aega:)
Koristamiseks ses mõttes, et asjad korda ja ilusti ära panna, mitte tolmu pühkida ja põrandat pesta. See kanantab veel veidi.
Igatahes.
Ootame, et kell saaks täpselt 16:30.
Ja... nüüd!

Niih. Nüüd on enam-vähem. Kell on 17:02.
Jube, koristamine võtab nii kaua!:|

Okei, nüüd ei pea see-eest jälle paar nädalat koristama;)

Joon teed. Mõtlen, mida teha.
Kas ma Lätist kirjutasin?
Vist mitte.
Ei kirjutanud.

Ok. Läksin neljapäeva hommikul bussile. Pooleldi poolunes jõudsime lõpuks Riiga. Vahepeal oli piiripunkt. Seal aeti meid bussist maha. Kõik said läbi.
Siis vahepeal oli veel bussijaam, kuhu korraks vetsu mindi ning miskipärast mingi tunniks ajaks jäädi. Ma ei tea miks.

Millalgi jõudsime Riiga. Seal aeti meid bussi pealt maha.

Mul oli nahkmantel. Täna oli ka. Aga see kisub liiga masohhistlikus juba ja ma jätan selle kandmise ilmselt mõneks ajaks maha, mul on tunne<:)

Et palav oli siis üldiselt;)

Linnas tehti meile kerge tuur ning tutvustati mõningaid vaatamisväärsusi. Siis läksime Liisa ja Kaarliga niisama linna peale. Ostsime paar õllet ning leidsime enam-vähem varjatud koha jõe ääres, kus need ära jõime ja ilusat ilma nautisime.

Siis kõndisime natuke veel linna peal.

Siis läksime kuskile söömakohta. Seal oli palju süüa ja mitte väga kallist. Aga ma ei ostnud muidugi midagi.

Siis istusime veidi niisama ja läksime siis bussile ning sõitsime tagasi. Seekord meid bussist maha ei aetud, mis oli neist kena=P.

Ma magasin peaaegu. Sellest sain ma aru siis, kui mind üles aeti, kui me kohale jõudsime.

Maitsesin veel lonksu väga sooja Läti õllet, mis Kaarlil oli. See oli soe.

Muidu polnud väga tore päev, pea valutas vahepeal. Kergelt ent häirivalt.

Mm... Liisa kursavennad laulsid patriootlikke laule taga. Enamasti tähendas see seda, et nad laulsid mitu korda järjest "Tulen taagaasii seaalt võitjanaa või langeen maa-a-a". Rohkem nad ilmselt ei osanud.

Ja ma leidsin, et läti keel on nagu eesti keel, kui see vene keel oleks.

Siis tulin koju otse igatahes. Tegin netis tähtsaid asju. St käisin foorumites ja Delfis.

Üritasin õppida. Ei suutnud. Läksin magama.

Magasin. Ärkasin. Panin äratuse kinni. Peaaegu magasin. Tõusin. Sõin tüki juustu. Panin saapad jalga. Võtsin veel tüki juustu ja jooksin politoloogia seminari.

Mult küsiti vahepeal midagi, ma ei osanud vastata. Mul polnud materjale. See oli nii silmaringi küsimus rohkem, aga et ma ei orienteeru eesti poliitikas, ei olnud mu teadmatusse midagi parata. Ma lähen hääletama siis kui tuleb roheline erakond ja nende muud plaanid mulle meeldivad ka. Või marurahvuslaste erakond. Sest nemad oleks vähemalt huvitavad.

Minu jaoks on kõik praegu võimu lähistel olevad parteid end piisavalt maha teinud, et neist eemale hoida.

Peale politoloogiat läksin raamatukokku ja tegin meedia enam-vähem ära. Kell 12 läksin meediasse. Vahtisin teiste presentatsioone. Üks oli täitsa tore. Teised olid suht igavad. Meie teeme midagi põnevat. Kaks nädalat on aega veel, vaatab mida täpsemalt.

Kahe paiku kadusime Elinaga siis ära, mina sain süüa, Elina läks raamatukokku.

Nüüd tulin koju ja koristasin.

Jaa, poes käisin ka.

Viisin kolm pudelit ära, sain kolm krooni, ostsin säästusaia. Rääkisin lillepoes veel Eilikesega natuke juttu ja saatsin ta õmblusmasinate paranduseni, kust ta oma masina ära tõi.

Nii. Ongi kõik.

Selline tegus päev siis.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

http://roheline.erakond.ee/