esmaspäev, 15. mai 2006

Ok, lühike ülevaade

Joomise jätan mõneks ajaks maha.
See tähendab, et mul pole plaanis enam mitte kunagi purju jääda.
Mis omakorda tähendab, et karsklaseks ma just ei hakka. Et siis ma üritan üldiselt lihtsalt pisut enam piiri pidada kui sel nädalavahetusel. Minu nädalavahetus algas neljapäevast ja kestis ilusti pühapäevani.
Ei, ma ei joonud sugugi kogu see aeg.
Aga piisavalt sellest teemast.

Reedel tuli Goblin Tartu. Sai temaga hängitud.
Ok, mul on tegelikult vaja õppida ja värki, nii et tõesti lühiülevaade.
Sai Urus hängitud. Drägonit mängitud. Larbil käidud. Filmiõhtul käidud. No ja üldse oli tore.
Drägonis mängisin ma deck of many things (või mis selle nimi oligi) linnade põletamist 0;)

Ja olen veel elus ainult tänu oma jumalale, kes mulle appi tuli. Praise the Lord!

Larp... Ma pidin Töllule minema. Saatsin ainult enne Goblini urgu. Seal oli Curu, kellega ajasime natuke juttu ja asi lõppes sellega, et tunni aja pärast olin ma oma Töllu piletist lahti saanud ja olin noor ja andekas kunstnik Zoko. Curu on vastik.

Ma olen põhimõtteliselt larpar ju nüüd... Äge:D
Aga kontsert oli lahe olnud:/

Mis veel oli?
Käisin peale larpi veel päev otsa kostüümis ringi. Millalgi käisime kaubamajas süüa ostmas. Ma jooksin allaminevast eskalaatorist üles. Ma olen seda juba ammu teha tahtnud, oli ka juba aeg.

Täna joonistamises ei läinud hästi. Ma ei suutnud keskenduda. Meil oli figuuri vaja teha. Kustutasin kogu aeg ära. Lõpuks sain vaevaga ainult üldised jooned paika.

Siis käisin saapapaelu ostmas. Mõõtsin Abakhanis ära, mingi 3 m 10-20 cm olid umbes. Enamasti poodides üle 1.80 üldse ei olnud. Mingeid uisupaelu oli pikemaid, aga need olid valged ja liiga paksud.

Peab uurima, kust veel lootust oleks. Ilmselt tulevad mustad, sest paremat värvi on keeruline leida.

Ahh, Töll tuleb playlistist. Paus väike.

Üldiselt pean ma õppima. Ja siis on õppimine ja töö ja kool ja õppimine ja töö jne ja siis... siis on SUVI.

Ja see saab loodetavasti olema üks paganasta tore suvi.


Aga muidu on mul peale õppimise veel paar asja, millega peab vaeva nägema.

Elu on üldiselt keeruline.

Paari päeva pärast tuleb Zurgutt fotolaagrist tagasi.
Tahan näha teda.


Pidin Daleiose ka ära skännima. Ja tal on muidu EFFi kokkuka pilte veel skännida:)

Daleiose pildi tegin ma larbil täiesti IG. Kolme hõbeda eest muuseas. Mulle lubati vahepeal kahekordne hind, kui ma ei tahtnud oma modellil ära minna kui tal kellegagi rääkida oli vaja:B. Ning miskipärast tõusis see pärast veel kolmekordseks. Ma ei mäleta enam miks.

Aga see oli paganama lahe pilt igatahes:)

Efkaga kaifisime seda pärast tükk aega:B

Ahjaa, Urus sai kirst nimeks Efka. Kilega katud diivan on nüüd Ghost ning see teine diivan seal taga on goblin.

Ning väike roosa padi on Aka ning punane suur olen mina, kui keegi seda veel ei teadnud;)

Üldiselt on mul reedest saadik täielik juhe olnud.
Ja selle tähtsa teadaandega ma ka lõpetan.

Muidu lähepäevil on kiire, nii et siit pole niipea ilmselt väga midagi loota.
Kavatsen Eurovisiooni vaadata.
Jane tuleb nädalavahetusel eestisse ja ma olen tööl siis:(
Ta ei saa ilmselt raha tartusse tulemiseks ka:'C
Ma ei näe teda ju üldse, kuri, kuri, kuri, kuri!<=(


Edit: devianti sai paar pilti juurde pandud muuseas.

Kommentaare ei ole: