kolmapäev, 24. mai 2006

Magada, võibolla undki näha

Ma ei tea, kas see tuleb stressist või millest...
Aga pidevalt olen väsinud ja ei suuda midagi teha.
Võibolla hakkan haigeks jääma.
Täna tõusin umbes pool kolm ja ainult sellepärast, et kell oli natuke liiga palju.
Tahaks edasi magada...

Ja mul on nii meeletult õppida, aga ma ei jõua kuidagi.
Tahan lihtsalt kerra tõmmata ja magada.
Magada on hea.

Ja ma ei lähe enda kohta hilja magama. Umbes 12. Mul pole olnud mingit probleemi minna kahe-kolme paiku magama ning tõusta kümne-üheteist paiku, aga nüüd ei jõua enam kuidagi.

Peaks täna digilaua saama, kui hästi läheb.

Käin poes, vaatan mida ma osta jõuan, raha ei ole enam.
Reedel on meedia eksam, see pole probleem, kui ma ei taha head hinnet saada. Mul on vaja ühte punkti, et kokku D saada.

Millalgi peaks HRLi pileti ära ostma, aga sellega pole kiiret.
No raha ka ei ole muidugi.

Homme on ka mingi töö või asi. Eesti riik ja ühiskond. Ma arvan, et ma söön ja magan ja vaatan, kas suudan õppida ehk.

Sinna on esseesid ka teha vaja, aga neid küll ei jõua=/

Ning psühhos on ka mingi asi vaja ära teha ja mul pole aimugi, millal tähtaeg on.
Ma arvan, et muud polnudki vast.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Pea vastu. L6unauinak on ka abiks teinekord.

Anonüümne ütles ...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»