neljapäev, 25. mai 2006

Huvitav...

Selline tunne on nagu oleks midagi.
Mis kõlab väga selgelt, eksole. Aga selline "midagi" nagu midagi juhtuks. Vahest lihtsalt on.
Praegu võib see digilaua pärast ka olla.
Homme-ülehomme peaksin kätte saama:).
Weeeeee:D.
Oi... ma just taipasin, et kui ma homme kätte ei saa, siis ma ülehomme ja üle-ülehomme ei jõuakski, sest siis on töö:|.
Pean isale homme vara helistama, et ta mulle raha annaks, ma ei tea kui kaua sellel kohalejõudmine aega võtab...
Muidu olen pankrotis.
Kui süüa tahan, siis pean taarat viima.
Muidu kama, keefiri, makarone, riisi, saia-leiba ja mingeid helbeid veel on, nii et päris nälga ei jää veel niipea:). Ning teed jätkub mul järgmise aastani põhimõtteliselt=P.

Homme on eksam. Ma ei viitsi õppida, sest ma ei viitsi head hinnet saada. Jep, laiskus on jõletu, ma tean seda väga hästi.

Nädalavahetusel on Goblin Tartus ja ma pean talle alkoholi ostma. Ma arvan, et ma küsin talt selle eest raha mingi toidu jaoks, sest ma olen vaene näljane tudeng.
Hmm... töö juures saab jama olema, kui keegi tippi ei anna, sest ma pean siis päev otsa söömata olema=P. Hmm, kaks päeva, kui täpne olla.

Andut näen, käsin raha anda. Muidugi läheb see raha paari võla tagasimaksmiseks. Aga vahet pole hetkel.

Võlgu olla on jama üldiselt.

Õues on selline lahe tormieelne ilm:).

Kui veab, saab nädalavahetusel siis drägonit ka mängida. Kui ma raha saan millalgi, võiks endale täringud ka osta:P.

Leilal tuleb sünnipäev. Päris sünnipäeva ajal on mul eksam, aga seda vist ei peeta ka siis. Aga mul on siis kiire üldse, nii et ma ei tea, kas ma koju jõuan üldse...
Näeb.

Järgmisel nädalavahetusel tahaks küll koju jõuda, pole ammu käinud.
Tuletab mulle meelde, et ma pean pesu pesema.

5.7. juuni on eksamid.
11. juuni on larp ja meeste tantsupidu. Nojah, tore oleks mõlemal käia, aga Rakvere on kaugel=/.
13. on eksam.
16. on Töll Pirita kloostris koos RAMiga, peaks pileti muretsema ja vaatama, kes veel lähevad.
17-18. on MO kokkukas.
22. Leila lõpetamine...
Mida ma jaanipäeval teen, saab veel näha.
30. juuni-1. juuli on HRL=B
Peab pileti muretsema, kui raha saan.
Ohjah, töögraafikut on keeruline koostada sessi ajaks=|.
Aga muidu on mul plaanis suvi läbi esmaspäevast-neljapäevani tööl olla, vaatab, mis sellest saab, nädalavahetused tahaks kindlasti vabaks jätta, aga vast ma pole ainus sellise sooviga inimene.


Näppisin muidu natuke bloggerit. Nüüd võivad kõik näha, mida ma kuulan=P. Vähemalt esitajat, laulunimed ei taha hästi ära mahtuda, aga ülejäänud kastid läksid kõik raamist üle=/.

Hakkan varsti õppima muidu kah.

Midagi oli veel vist...
Ei mäleta, järelikult ei olnud=B

Ahjaa, kui mu Ursula plaat on sinu käes, siis oleks tore seda teada, sest ma pole selle asukohas päris kindel.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonüümne ütles ...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»