kolmapäev, 3. mai 2006

Pealkirjade panemine on nii keeruline, kas pole?

Olen laisk...
Aga see on niigi teada kõigile, kes mind tunnevad:)
Nagu ka see, et mul pole mälu...

Enivei. Mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Olin siis nädalavahetusel kodus.
Vaatasin telekat päev otsa laupäeval.
Pühapäeval... ei teinud midagi.
Esmaspäeval ei teinud ka midagi.
Teisipäeval läksin linna, olin välisvaatleja. Igav-igav-igav. Kõige põnevam asi oli õige ruumi leidmine. Otsisin tükk aega taga, jõudsin suhtkoht täpselt pool tundi enne kohale. Siis passisin niisama.
Siis sai see läbi ja ma sain Oti ja Martiniga kokku:)
Meil oli lõbus:)
Kuigi kurjad inimesed jõid mu limonaadi ja tahtsin mu rummikooki ära süüa, kuigi need olid mu päris tõsiselt viimase raha eest ostetud!>:0
Kommunism on paha;P

Siis tulin ma Tartusse.
Tartus on ka tore;)

Täna... ee... Ahjaa, käisin korra väljas kooliasju ajamas. Muud midagi.
Kustutasin EFFis paarisaja kasutaja ringis ära, kes polnud mitu aastat ühtegi korda postitanud.
Võttis kaua aega, aga aitas adminnitunnetust kätte saada;)
Homme käin Lätis.
Nii et täna ma õpin veel veidi.

Ahjaa, kodus ma joonistasin ka pisut.

On üks vana pilt, millest ma uue ja parema variandi kavatsen teha. Praegu ta jäi pooleli nii kaugel. Ma ei saa seda niipea jätkata, sest see on .jpeg fail, layeriteta, eksole. Nii on suht võimatu edasi teha, isegi kui mul PS oleks. Aga peale selle, et mul PSi ei ole, on mul nõme kuvar ja halb hiir.
Aga mulle algus täitsa meeldib, võrreldes eelmise pildiga on arengut täitsa märgata:b

Kommentaare ei ole: