pühapäev, 21. mai 2006

LORDIIIIII!!!!!!

Viva la rockvision! The future is now;D

Kirves oli Tartus, sai lõbutsetud.
Üks õhtu olime minu juures tema, Daleiose ja Ghostiga.
Järgmisel päeval (no mitte just päris päeval, mul oli töö ikkagi) käisime Daleiose pool.
Nägin seal trummi.
Tagusin tiba.
Tahan trumme osata.
Reedel käisime Urus drägonit mängimas.
Täna tuli sõbranna külla, vaatasime eurovisiooni.
Lordi võitis.
Ma teadsin seda.
Wee.

Mul tekkis vahepeal (ma usun, et magamatusest) kerge hüperaktiivsus. Lõbus:)
Aga nüüd kavatsen magada, sest ma olen praegu pooleldi hüperaktviine ja pooleldi unes. Mis on omamoodi huvitav kogemus muidugi ka.

Homme on jälle töö.
Aega on nii vähe, ei jõua netis mässata.
Ning sess hakkab.
Nii et mõneks ajaks olen audis jälle.

See tähendab, et ma olen kas tubli ja õpin-õpin-õpin või (mis on tõenäolisem) üritan õppida hoolega ning leian, et viis minutit jõuab selle kõrvalt alati kõike teha.

Et siis olen olemas ja ei ole ka.

Sesssssss...

Mul on keskendumisega raskusi:)
Weee.

Ma arvan, et ma räägin millalgi sellest drägonist ka, see oli kahtlane.

2 kommentaari:

Ott ütles ...

Täna on sul väääga tähtis päev....
Tugevat närvi ja mõnusat olemist...
Ma hoian pöialt...

Dani ütles ...

Ohjah.
Tänud.