teisipäev, 9. mai 2006

Mina, ikka mina

Ei viitsi pikalt kirjutada.
Käisin täna kolmandat päeva tööl.
Pole hullu midagi.
Raamat on kaasas.
Mul on tunne, et mulle on tedretähne juurde tekkinud. Kriipi.
Koolis peab käima.
Õppima peab.
Tööle kõnnin umbes 40 minutit.
Pigem ikka vähem.
Laupäeval on Töll.
(*insert very-very happy smileys here*)
Eile käisin urus tšillimas.
See pole tegelt üldse kaugel, aga ma jään tavaliselt alati sinna magama, kui lähen.
Magasin diivani kiletatud osa peal, mis oli väikse kaldega ning see polnud väga mugav, sest sealt oli lihtne alla kukkuda.
Goblin tuleb Tartusse kooli:)
Kirves ilmselt ka:)
Ja veel mõned toredead inimesed.
Tartu muutub aina toredamaks.
Ma just taipasin, et mul on nagu iga lause järel enter.
Nii on võibolla paha lugeda.
Aga kui ei meeldi, ära loe;)
Ok, kõik.
Teinekord pikemalt.

1 kommentaar:

Ott ütles ...

Ühel ilusal päeval tulen ka mina Tartusse...
Valmistu ette, otsi endale peidukoht üles...