pühapäev, 4. juuni 2006

Elu on keeruline

Jajah.
Praegu olen kodus.
Kaberneemes, ma mõtlen.
Pisut haiglane.
Umbes kolmapäeval panin perearstile aja kinni tervisetõendi jaoks.
Vist järgmisel päeval jäin haigeks.
Neljapäeval läksin koju.
Hängisin enne päev otsa Riioniga Tallinnas:).
Käisime kumus ja tema pool. Nägin paari ta kahtlast tuttavad ka:P
Riioni ema nägin ka ära:).

Mul on digilaud, see on lahe:).
Oi, kas ma juba mainisin seda=B.
Aga ma ei tunne seda veel piisavalt, et midagi väga toredat sellega valmis teha.
Ahjaa, paar pilti on ikkagi, mis tuleks gmailile saata, et need üles saaks panna.
Või ainult üks? Ühte ma tean kindlalt. Ok, tagasi eelmise teema juurde.

Isal oli puhkus, viis mind arsti juurde, analüüse polnud mul muidugi kaasas, nii et suurt abi ma ei saanud, arst soovitas mingit taimeteed osta, et ehk on abi ning kuna mul on esmaspäeval psühho eksam ja ma arvasin, et mul on plaanis Tartusse minna, leidis ta, et ma võin mõne Tartu arsti juurde pöörduda ja öelda, et nad mu perearstiks hakkaks.

Aga vahepealse aja jooksul olen ma jõudnud otsusele, et kindlaim ja lihtsaim viis on ikkagi Kuusalusse tagasi minna ja perearsti juurde minna.

Homme hommikul lähen.

Väga hull ei ole olla, aga aeg-ajalt piisvalt, et mitte soovida liialt viivitada.

Nii et eksamiga... Vaatab. No järeleksam on alati olemas...
Aga ma ei suuda haigena õppida ka.

Veab, siis saan terveks varsti. Aga ma poleks selles nii kindel...

Aga ma peaksin teisipäevaks küll Tartus olema, piltide ülevaatus on joonistamises=/
See on eksami asemel, nii et ma ei tea...

Oh well, eks homme näeb.
Hommikul vara isaga Kuusallu, sealt rattaga tagasi...
Üritan ema musta jopet endale rääkida.

Sest see on must, sellepärast;).
Teine variant oleks oranzh. Aga tegelt on see õhuke ka vist pisut.

Laupäeval oli sugulaste sünnipäev. Süüa sai. Viivika on ema peale kuri. Aga tal ongi selline raske iseloom. Ema ei teagi päris täpselt, milles asi on. Aga küll see üle läheb:). Nagu ma ütlesin, tal on lihtsalt selline iseloom.

Mis veel... Täna sai pannkooke. Joonistasin õele ilusa pildi. Leilale nimelt. Tal on homme sünnipäev:).

Ning temast tuleb rollimängija=B. Ma lubasin temast ühe kasvatada kui ta Tartu tuleb ning tal polnud selle vastu midagi:)
Ning Elesgali larbiks on mul hullult lahedad riided=D.
:)

Nii et õppimisega on keeruline asi.
Muidu on elu tore ja hea. Kerge on olla, kui eksamitele ei pea mõtlema...
Kui terve olen, on aega muretseda.

Õde tahab millalgi varsti netti. Meele. Ta kirjutab lõputööd mingit.
Leila on Noarootsis praegu, keegi ei tea, millal ta koju tuleb ja kas ta sünnipäeval on kodus.
Tal on homme viimane eksam...

Atso on ikka meeletult hea trummar:)

Mängisin klaverit mingi aeg hommikupoole. Ok, klimberdasin. Mania mängis taustaks.
Juba mitu päeva olen Töllu Sutekskäijat oodanud, sellepärast mängitasin seda igal võimalusel;).

Igatahes, kuulen, et mingi lugu tuleb. Kuulan sekundi ja leian, et ei, see pole Töll. Klimberdan edasi, trumm jääb kõrva ning jään kuulama ning olen üpris kindel, et see on Atso.

Istusin raadio lähedale ja kaifisin siis lugu:).
Sutekskäija on päris huvitav, neil on küll paremaid lugusid, aga mulle meeldivad kõik, sõltuvus, eksole.
Huvitav, kas see läheb millalgi üle ka?=P Sõltuvus, ma mõtlen, eksole.
Praegu küll ei paista sellest jälgegi;P

Hmm, ma lõpetan ka praeguseks.

Taustaks Metsatöllu Hiiekoda

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»