teisipäev, 24. märts 2009

Raha...

Arvutis on mingi tropp msn-i pahavara, millele ma oma limited accountiga kuidagi vastu ei saa. Ääretult tüütu.

Umbes nagu teisipäev. Ma pean kümneks kooli minema. Nüüd olen tükk aega netis passinud ja mul on igav. Mialee magab.

Eile aitasime Erlessal Tallinna peale kolida (ta aknast saab Tallinna katusele, kust saaks seda troppi silti jalaga lüüa) koos veel suure hulga inimestega. Mängisime seibide peale pokkerit ja jõime õlut. Pärast läksime Zavoodi ja mängisime natuke lauajalgpalli, lõhkudes laua kaks korda ära. (See polnud õnneks meie süü ja kõik oli korras.) Õhtul jõudsime koos Aapoga ühikasse ja vaatasime filmi ja kõik läksid magama.

Päike hakkab ära kaduma kuskile pilvede vahele, mis on kurb, sest seni oli väga ilus ilm, olgugi, et ma olen pikalt ühikas olnud. Plaanis on välja pääseda, iseenesest.

See kuu sain kodust suht palju raha, aga see on kõik ära kulunud, sest ma ostsin
*süüa
*akrüüle
*pintsleid
*süüa
*alusraami
*kontserdipileti
*larbi
*süüa

Vaja on veel
*kruntvärvi
*veel soome pappi
*veel pintsleid
*punast õli põhivärvi
*lõuendit
*veel lõuendit
*bussipileti raha
*süüa võiks rohkem olla, aga see pole probleem tegelikult

Perset, isegi toetusega ei ole ju piisavalt raha.

Miks kuradi pärast peame me oma kooliasjade eest ise maksma tasuta kohal???

Kommentaare ei ole: