teisipäev, 3. märts 2009

Ära mõtle, jookse

Täna ma kirjutasin ja joonistasin ja käisin kinos. Täpselt vastupidises järjekorras.

See on hea, et ma joonistasin.
Kirjutada oli ka hea, kuigi pisut kummaline. Ma pole päris kindel, mida ma kirjutan. Seal on... asju. Praegu on öö. Hommikul on kõik selgem.

Muidugi ainult jutus, päriselt on kõik hoopis teisiti. Seekord tuleb kevad teisiti. Või midagi säärast.

Pärast Operatsioon "Valküüri" vaatasin ma Corpse Pride'i, sest see tundus kuidagi loogiline. Batmani ja Robini kommenteeritud varianti vaatasime ka. See oli... Jah.

Muidu on kõik sürr.

Larp tuleb.

Mu ajakava on täiesti segamini paari valearvestuse tõttu. Einoh, kõik oleks lihtne ja loogiline, kui ma kodus ei peaks käima. Noh, ma otseselt ei pea, eksole. Aga siiski. Mingid sünnipäevad ja asjad. Hehee. Mialee on 20.

Aga jah, elu on sürr, ma ei saa hästi aru, mis toimub.


"Ära mõtle, jookse!"

Kommentaare ei ole: