reede, 13. märts 2009

Ma pesen hambaid

Ma mõtlesin dvoraki selgeks õppida, sest see on niivõrd random ja nerd asi, mida teha.

Selg on omadega läbi ja praegu on alles hommik. Noh, ma eeldan, et see muutub päevapoole siiski paremaks, sest ma ilmselt magasin lihtsalt halvasti.

Kolmapäeval algas jälle kell kaheksa, mis on ääretult hirmus. Samas veetsime me suure osa inglise keelest meie õpikut mõnitades ning suurema osa sellest tööst tegi ära meie õpetaja. (To do: summary & article!) Ostsin pärast seda süüa, sest kui ma sööksin enne inglise keelt, siis peaksin ma veelgi varem ärkama. Pärast kompat ja joonistamist (kus ma olen ikka tubli) käisime Gobliniga Panges ja pärast seda olid religiooniloengud, millest mõlemast võttis osa Vahur, kes ühte neist registreerunud pole.

Kui Religioosne fundamentalism läbi sai viis ta mind Tigedasse Tikrisse kus ma pärast ümberkujundamist käinud polnud. See nägi üpris stiilne välja ja ei ole märgatavalt kallim kui mõni teinegi koht. Igatahes sain ma tomatisuppi kitsejuustuga, mis oli päris vahva. Meie kõrvallauda sattusid istuma need... um... mormoonid, kes rääkisid mingite inimestega. Meil Vahuriga oli pikk ja põnev vestlus religiooniteemal, (dum-dum-dum-dum-dum-dumb) mille käigus jõudsin ma järeldusele, et Noa veeuputuse ajal pani jumal taevasse nähtamatu magnetkuu. Kui kõrvallaua usumehed ära läksid, siis me vestlesime pisut nende vestluskaaslastega, kes oli täitsa toredad inimesed. Vahur rääkis neile satanismist ja vastas nende küsimustele selle kohta ja kuna Tikker sulges üpris varakult, siis me läksime minema.

Eile oli inglise keeles töö, mis ei olnud eriti keeruline, aga ma mõtlesin kümme minutit, mida ühte lünka panna. Vähemalt ühe vea tegin ka. Neljapäevane inglise keel on tore, sest siis ei ole kõik nii surnud -.- kui kolmapäeva hommikul ja me saame arutleda ja suhelda ja värki. Pärast kooli ostsin Konsumist süüa. Uus kali näeb välja nagu õlu. Käisin netis ja lugesin raamatut ja siis helistas Daleios, kes pidi koos Taneli ja Ivelliga K2rtsu juurest lahkuma, kuna seal pidi GM-miiting toimuma. Mialee tegi pannkooki.

Siis me veetsime pisut aega hea muusika, mõne Rocki ja geinaljadega ja siis lohistasid nad Ivelli kaasa ja suundusid Krooksu või kuhugi säärasesse kohta. Me vaatasime Mialeega mingit filmi nimega Devil wears Prada või midagi säärast, kus ei olnud ühtegi saatanat. Mialee läks jalutama ja mul oli ilge uni ja ma läksin magama. Hurray.

Täna õhtul peaks midagi tegema.

Kommentaare ei ole: