neljapäev, 5. märts 2009

Ach

Pohhui.

Mina ei tea. Kõik on valesti.

Aga ma ei tea, mis täpsemalt.

Ja üldse.

Tulin õhtul Goblini juurest. Ta rääkis kaks tundi sellest kuidas nad välismaal jõid käisid. Seal oli 20 burksi ja 6 liitrit kokat. Võibolla ma valetan.

Häh.

Mialee käib varsti Tallinnas. Ta ei taha väga. Aga kes ikka väga tahaks.

Ma ei taha absoluutselt kooli minna ja ma ei ole päris kindel, miks.

Avastasin ühika keldrist saladuse. (18.05 unscrap. Vihje: dush)

Meie uued lambid on nõmedad.

Häh. Need on koledad, hirmuäratava valgusega ebafunktsinaalsed ja ebapraktilised vaikselt plinkivad päevavalguslambid, mis undavad kergelt, kui nad otsustavad töötada.

Ei, ma olen ikkagi üpris frustreerunud ja häirunult masendunud. (Ma avastasin tomahoogi eesti-inglise sõnastiku, mis on päriselt ka uus sõnastik, mitte kõigi teiste netis olevate eesti-inglise sõnastike koopia nagu ülejäänud kipuvad olema.)

Ma ei tea, mida ma tahan.

Ma scrapin selle mõneks ajaks lihtsalt selle pärast, et ma saan.

Kommentaare ei ole: