pühapäev, 26. november 2006

Tartu

Olengi tagasi.
Reedel läksime Gobliniga Tallinna. Käisime Meliani juures. Ta toitis meid muffinite ja veel natukese muu toiduga. Tubli Melian. Galatea tuli millalgi päevapoole.
Järgmisel päeval tegi meile pannkooke ja viskas meid millalgi välja. Siis me käisime natuke linna peal ja mina läksin isa juurde ja koju varsti.
Kodus oli suht tore. Vahtisin telekat, lugesin lehti, mõtlesime õega mulle kostüümi, parandasin oma teksasid... sain ema jope endale ja Tartusse süüa kaasa.
Käisime vanaema juurest läbi ja ma läksin rongi peale. Jep. Sõitsin rongiga.
Igav oli. Ma istusin mingi piffi kõrval, midagi polnud teha, ei viitsinud kotist raamatut välja otsida ega midagi. Aga varsti vabanes üks koht seina ääres, ma kolisin sinna ümber ja üritasin magama jääda.
Mingis peatuses tegin silmad korraks lahti ja mida ma näen? Loomulikult ilget kampa rollimängijaid, kes on just rongi peale tulnud. Ilmaplats oli.
Rääkisin Curuga juttu, Tartus hõivasin ta takso ja sain supilinna. Sealt tulin Urgu.
Toit on meie sõber... Tahan süüa veel. Teengi seda. Haa.
Ahjaa, kodus sai süüa. Toit on hea. Sain juustu. Ja küpsisetorti.
Ahjaa, Dani tuli tagasi millalgi.
Mm.
Urus vaatasin natuke kuidas Goblin mängib Warhammerit, siis lõpetas Vahur õppimise ja me vaatasime natuke Simpsoneid. Siis karjus Vahur natuke Soerdi peale ja käskis tal ära minna. Ahjaa, Barbar tuli vahepeal siia. Ja läks siis ära. Millalgi läks Vahur ära. Siis läks Soerd ära. Mm... Galatea tuli siia. Goblin läks poodi ja tuleb millalgi tagasi.
Mul on igav.
Ma vaatan mingit animet poole silmaga, aga ei viitsi väga.
Galatea teeb midagi oma läpakas.
Jahe on...
Ma tõin siia kommi.
Pooled on otsas.
Tahaks magama minna vist...
Mh.
Igatahes.
Shallallaa.
Eblingu sünnipäev on reedel.
Pean talle kingi muretsema....:)

Kommentaare ei ole: