neljapäev, 23. november 2006

Nii

Tere.
Ma olen ajutiselt Daria.
Ja kõik on suhtkoht täitsa hästi:)
Lööve on tagasi. Meh, ma ei saa aru, millest see tuleb:S
Aga ma võtan tablette, nii et sellest pole suurt midagi.
Ma sain tööd:D
Pean aeg-ajalt natuke joonistama.
Mingisse terviseajakirja natuke millalgi.
Ja haigekassa poolt finantseeritavatesse tervisebrožüüridesse midagi.
W00t:)
See on hea töö:)
Mulle makstakse millegi eest, mida mulle teha meeldib.
Huvitav, kas mul on palavik? Vist ei ole. Aga mu käed on natuke liiga külmad, et sellest aru saada.
Räägin Hediga juttu, ta läks Iirimaale. Lahe.
Ma kuulan Metsatöllu.
;)
Weeeeee:)
Ma loodan, et Mialee ostis mulle pileti...
VÄGA loodan.

Reedel läheme Gobliniga Tallinna.
Ma ei mäleta, kas ma olen sellest juba rääkinud...
Igatahes peaks ta oma saapad kätte saama siis ja Melian lubas teha meile pannkooke JA muffineid. Mul on väga lahe OG tütar:D

Töll on lahe.
Kinkige mulle jõuluks Metsatöll.
Ükskõik, mis kujul.

Hmm, ma panen varsti oma kinginimekirja siia üles, ma tegin Elesgali jõulukingiteemasse postituse, ma saan selle sealt kopida, ega pea mõtlema uuesti;)

Heia!

Mm.... Metsatöll...

Kommentaare ei ole: