reede, 3. november 2006

Hmm...

Elu on huvitav.
MINUGA on kõik hästi.
:)
Ehh.

THIS IS A WAR IN WONDERLAND,
DO IT BABY, YES YOU CAN!
BURN YOUR DREAM RIGHT OFF THE GROUND,
CAUSE YOU DON'T NEED IT!

Yep.
NBS.

THIS IS WAR IN WONDERLAND!

Hea, et mu õde kodus pole (halb, et ta on Šotimaal ja mina ei ole), sest NBS on asi, mida peab vaaaljusti kuulama.

Kõik saab absoluutselt ja täiesti korda, mis korras ei ole.


Mina muutun.

Elu algab uuesti.

Sama elu, sama mina. Aga mitte päris.

Otsused...

Ma olen jõudnud paarile tähtsale järeldusele.

Aga sellest me ei räägi veel niipea.

*Kallid*

I'M A PSYCHO CREEPING.
:)



Ei... tegelikult ei ole asjad üldse halvasti. Tõsiselt.

Väljas on talv.

Ja ma tean, kes ma olen ja mida ma tahan. Kuigi mitte seda, mis kõigest saab... Aga see selgub nagunii hiljem.

Võibolla homme Haapsalusse.


Mul on läpakat vaja.

Päriselt.

Aruvit on suht läbi omadega, jookseb pidevalt kokku. Aga ma kustutasin hulga muusikat ära, nii et nüüd on natuke ruumi siin veel.

Photoshoppi on vaja. Ja enne 13. kuupäeva.


Mul on hea olla.
Sest vahelduseks on kõik täiesti korras.
(Kuigi tegelikult ei ole ka. Aga samas on ka... ee... ma ei tea. Tähendab... ma tean. Aga ma ei oska seda kuidagi väljendada... Et... jah. MINA tean, kuidas asjad on, see on kõige tähtsam;))

FIRE!
FIRE!
FIRE!


Shallallaa.

Lugema peaks...
Varsti lähen dushi alla.
Ja Urgu tagasi.
Mialee on Urus.
Angelic ka.
Ja Dru ja Deira ja veel hulk inimesi...

FIRE!
FIRE!
FIRE!

CAN YOU SEE MY TEARS OF
FIRE!
FIRE!
FIRE!
EVERLASTING MELTDOWN
FIRE!
FIRE!
FIRE!
LAVA FROM MY EYES!

FIRE!
FIRE!
FIRE!
CAN YOU SEE MY TEARS OF
FIRE!
FIRE!
FIRE!
EVERLASTING MELTDOWN
FIRE!
FIRE!
FIRE!
LAVA FROM MY EYES
FIRE!
FIRE!
FIRE!
CAN YOU SEE MY TEARS OF
FIRE!
FIRE!
FIRE!
EVERLASTING MELTDOWN
FIRE!
FIRE!
FIRE!
LAVA FROM MY EYES!

Väga kahtlane postitus, jah.
Aga mul pole mingit tahtmist kõigest, mis on juhtunud, täpselt kirjutada.

Sest midagi pole juhtunud.
Midagi pole kirja panna.

Käisin esmaspäeval Kadrinas.

Elesgal on lahe.

Täna ma varastasin poest küünla...
See pole hea, ma tean.
Aga ta oli seal, kuhu viib kassalint juba äraostetud asjad.
Nii et see oli tegelikult sama, mis tänavalt leitud küünal endale võtta.
Nojah.
Mitte päris muidugi.
Aga muidu oleks keegi teine selle nagunii endale võtnud.
Vahet pole ju.
MINUL läheb seda vaja.

Hingedepäeval ei pannud ma ühtegi küünalt põlema.
Aga ma olin Urus ja seal põlesid küünlad küll.

Ma ei taha kiirnuudleid.

Kas ma juba mainisn, et võibolla lähen homme Haapsallu?

Millalgi on plaanis helistada perearstile ja käia tervist kontrollimas.
Lihtsalt igaks juhuks.
Millegi üle kaevata ei ole, peale rahapuuduse ja ilmselt juba kroonilise nohu, millest on suhtkoht pohh juba.

Aa, ma teen parem kähku, on väike lootus saada DnDd mängida.



Peaks tööd otsima...


Aga ma kallistan kõiki, kes minust hoolivad ja kellest mina hoolin.
Ja mul on hea meel, et teid nii palju on.
Sõbrad on tähtsad.

Kommentaare ei ole: