reede, 10. november 2006

Ma olen üksinda kodus.
Mialee on Tartus.
Õhtul tuleb Curunir urgu. Tal on raha.
Hakkame jooma väga tõenäoliselt.
Pole viimasel ajal seda eriti teinud.
Tahtmist ei ole olnud.
Aga arvestades seda kui valesti kõik on olnud...
Siis võiks küll ausalt öeldes.
Kahju, et Goblinit siis pole.
Ta läks endale saapaid ostma Tallinnast.
Homme lähen mina Tallinna.
Saan Riioniga kokku.
Huvitav, mida Goblin teeb...?
Ma ei taha koju minna.
Laupäeva õhtul on Metsatöll.
Mul on pilet juba ammust ajast olemas.
Ma tahaks täna Tartust ära.
Homme saab.
Huvitav, mis kell ma kohale jõuan...
Täna ma läheks hea meelega koju.
Ma jõuaks, kui ma praegu minema hakkaks.
Aga ma ei saa...
Nojah.
Töll.
Homme.
Loodetavasti on ilm ilus.
Ilm.ee väitel küll.
Pühapäeval siis koju ilmselt.
Ma tõesti ei taha...
Mida ma seal teen üldse?
Ma tean, miks ma lähen küll.
Isadepäev, Meele sünnipäev, võimalus Photoshoppi kasutada.
Ma tahan Urgu tagasi.
Ja koju ma ikkagi ei taha minna.
Üksinda vähemalt.

Saadaks kõik lihtsalt perse ja läheks praegu Tallinna?

Fakk. Tahaks küll.

Ma vist teengi seda.


Isa on kuueni tööl ja homme on ta ka tööl..

Haa.

Ma lähen.
:)

(Muusika - No-Big-Silence "War in Wonderland"

Kommentaare ei ole: