kolmapäev, 29. november 2006

Öö

Istun Urus. Sain Goblinilt läpaka, ta saab selle homme tagasi...
Pean homseks ühe pildi valmis tegema. Saab hakkama. Magamine on pisut teine asi... Loodetavasti digilaud töötab, ma ei viitsi jälle hiirega mässata. Saab hakkama küll, aga digilaud on ikkagi hoopis teine asi.
Ahjaa, ma pidin oma jõulukinginimekirja üles panema. Soovinimekirja, kui täpsem olla.
Kinginimekiri tuleks ka varsti ära teha. Ohjah. Jube, ma ei taha teadagi, kui palju kinke ma tegema pean ja ma ei saa kõigile pilte joonistada. Minu arust pole nad esiteks kuidagi... päris kingid. Ja teiseks ma lihtsalt füüsiliselt ei jõuaks kõigile midagi joonistada. Ma tahan oma ebaeluga ka muudki peale hakata.
Stu tegi jälle pannkooke. Pannkoogid on head. Vahur tõi ka päeval süüa. Teised said pannkooke, aga mina sain aleksandrikooki.
Mind parandati. Ma kirjutasin koogi nime valesti... Masendav:D
See oli hea kook igatahes. Täna on kõht suht täis olnud. Hmm. Ma sõin tegelikult hommikuks ka ühe pannkoogi. Selle, mis veel kodunt kaasa oli toodud. Lahe.
Tegelikult mul pole midagi siia kirjutada, aga ma lihtsalt mõtlesin, et ma pole seda ammu teinud, nii et võib küll.
Et siis... mis veel?
Öösel magasin kodus.
Millalgi käisin koolis.
Peale seda käisin Curuniri juurest läbi.
Ma tahan näha, mis nägu Ebling teeb, kui ta oma kingi kätte saab:D
Siis tulin Urgu, chillisin siin mõnda aega, vaatasime Simpsoneid, Härrasmeeste liiga kolmandat hooaega üritasin ka vaadata, aga selleks ajaks oli siin juba liiga palju lärmi, et seda korralikult teha...
Mm... mingi film oli vahepeal.
Vaatasin, kuidas pannkoogid küpsevad.
Läksin Goblini läpaka järele.
Ta elab ajutiselt Curuniri juures.
Küsisin, kes kesklinna tahab minna, sain Kuribohi kaasa. Mainisin talle poole tee peal, et me läheme Supilinna, aga ta läks nagunii bussi peale kesklinnast, nii et ma ei saanud teda eriti kaugele kaasa.
Tulin tagasi.
Läpakad on raskemad, kui nad tunduvad.
Passisin netis.
Mõtlesin, et võiks blogi täiendada.
Tegin seda.
W00t.
Nüüd ma järgmisse postitusse oma soovinimekirja. Võite sealt midagi välja valida, võite midagi muud lahedat välja mõelda, sest ega kõik asjad mulle ka pähe ei tule.
Võibolla see nimekiri täieneb veel.
Igatahes.
Mul on ees pikk öö...
Täis joonistamist...

Kommentaare ei ole: