kolmapäev, 29. november 2006

Jõulukingid!

Kopipeist Elesgalist.

Metsatöllu.
Ükskõik millisel kujul.

Raha.
Läpakat.
Häid raamatuid.
Täringuid...
Midagi oli veel.
Kohe kindlasti.

Mõistust natuke juurde.
Ei tule kunagi kahjuks Wink.

Saapaid, mida saaks vähem kui viie minutiga jalga.

Uusi riideid.

Nuga. Just. Nuga oli see üks asi, mida mul hädasti vaja on. Ilusat. Korralikku. Head. Ilusat. Päris minu oma.

Ja midagi oli veel.

Riiet. Palju riiet, millest mulle õed saaksid larpiriideid teha.

Oma kodu. Nagu päris kodu ma mõtlen... Kohta, kus ma saaksin end tunda umbes sama hästi, nagu Urus, aga see oleks päris minu oma. Ja seal saaks end pesta ja seal oleks kraanis soe vesi Wink.

Metsatöllu ma juba mainisin, aga ma teen seda uuesti Very Happy.

No igatahes on neid asju palju.

Aga kõik olulisem on kirjas Smile.



Tegelt oleks kristallkuul ka lahe.
Ma vaatasin neid poest, nad on toredad, aga maksavad palju...

Kommentaare ei ole: