laupäev, 17. jaanuar 2009

Winamp pro. N00bs.

Kuna see on nii popp, siis ma ennustan ka, sest aastavahetusest on möödas pealegi juba 17 päeva, mis ei seostu mitte kuidagi.
Et asi põnevam oleks, siis ma kasutan oma õe arvutit, kus on ainsaks muusikaks Metsatöllu ja RAMi Rauaneedmine. Kokku 15 lugu. Kaasa arvatud intro.

Nii.

Kuhu ma olen jõudnud aasta 2009 alguseks?
Hundiraev
Minus elab hundiraev!

Aasta 2009 põhiülesanne?
Oma laulu ei leia ma üles

Nii et ma ei leia oma ülesannet üles? Feil. Aga usutav.

Rahaasjad aastal 2009?
Kaitse, jumal, sõja eest
Hmm. See on Soome keeles.

Kodu aastal 2009?
Hiiekoda

'Kay... 'S cool, 's cool.


Armastus aastal 2009?
Pikse litaania
Olõ õi sa’ Pikne
joht halv ollu’ varõmp
hää olõt õks ollu’
meile ja maalõ
olõ õi meil kahju
häräst sinulõ
kui’ sa’ õnnõ’ kaet ja’ kullõt
mii palvit

Mis võiks olla selgem?

Tervis aastal 2009?
Teomehe laul
Kui mina vaeseke väsind olen,

kus ma selle koorma panen?

Järelikult olen ma väsinud. Nii lihtne see ennustamine ongi. Wait, kas see tähendab, et ma ei saa terve järgmise aasta magada? Ma loodan, et mitte.

Reisid aastal 2009?
Metsaviha 2
Tappa, tappa, kuri on tulnud õueelle!
Susi sa soad mu hinge välja!
Hunt on tulnud õueelle!

Hmm. Ma üritan hoiduda ebaseaduslikult inimeste valdustele sattumast?

Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2009?
Rauaneedmine

Your guess is as good as mine.

Inimesed.

Taliesin
Lahinguväljal näeme, raisk

Mort
Merepojad

Erlessa
Intro (Ning jah! Kuna intro pole ju päris see, panin ma järgmise laulu ja loomulikult oli see Saaremaa vägimees. Ole õnnelik:))

Sillu
Ussisõnad

Vahur
Pärismaalase lauluke

Mialee
Meeste laul

Goblin
Pikse litaania
(Hmm, mul on tunne, et Taliesinil oli minu ja Goblini abiellumise suhtes õigus, sest nagu näha tuli see laul ka siis, kui ma tundsin huvi 2009 aasta armastuse kohta. Ja laule playlistis oli koos introga ju tervelt viisteist. Viisteist!)

Melian
Hiiekoda

Merike (teate küll, kumb)
Hundiraev

(Järjekord on selline, sest ma võtsin nimed selle järgi, kuidas nad mu blogilistis olid. Ma tõepoolest ei viitsinud kõiki võtta, nii et kui keegi tunneb, et ta on ebaõiglaselt välja jäänud, siis lasku käia, öelgu, ma teen temast spetsiaalse blogipostituse ja analüüsin teda väga põhjalikult. Ja ma olen paar inimest ära ka unustanud, ma tean juba praegu. Aga mida te ootate kell kaks öösel inimeselt, kes ei saa ennustuse järgi järgmised aasta otsa magada. Laulude sõnad on muuseas ka Töllu (neil tuleb kontsert. Isegi mitu!) kodulehel.)

Ja ma olen Kaberneemes.
Kedagi ei paista olemas olevat. Taliesin korraks oli õhtul.

Kommentaare ei ole: