pühapäev, 11. jaanuar 2009

Kodus

Ma tulin just duši alt.
Mialee läks duši alla.

Helina ööbis meil.
Meie ööbisime Taliesini maakodus.

Ma mõtlesin seal, kui naljakas see on, et me seda teeme, sest Vellaveres (awwwwwwwww, nostalgia:'0) poleks ma kunagi selle peale tulnud, et mina ja Goblin (ja Mialee ja Miko, aga nemad ei lähe sellesse teemasse päris) keset talve Taliesini saunas hängiksime.

Minul oleks lapsevanemana raske uskuda, et noored, kes on ilma järelvalveta keset vaikset maakohta, veedavad oma aega maja ja sauna kütmise, pannkookide küpsetamise, lauamängude mängimise, vahukommide küpsetamise ja ääretult kummalise filmi vaatamisega. (Üks vein oli ka, Hispaania vein, selline kergelt hapu ja puuviljaselt värske. Mulle ei meeldi üldiselt hapud veinid, aga see oli hea. Üks juust ka selle juurde. See oli ka hea, aga ei sobinud veiniga nii hästi.) Film OLI kusjuures kummaline. Tegevus toimus USAs, film oli venekeelne ja seal olid eesti näitlejad.

Mialee tuli tagasi, sest ta on kärme. Ma kirjutan hiljem veel, me vaatame nüüd USA Whose line is it anyway sarja, mis on ääretult naljakas:)

Kommentaare ei ole: