pühapäev, 4. jaanuar 2009

*Muhahaa* Wait, what?

Mul on selline tunne, et ma muutun jälle iseendaks.
Ma ei tea, kas see on hea või halb.
Ma ei ole enam harjunud nii mõtlema.
Täna sai magada, muidu viimasel ajal pole absoluutselt sellega hakkama saanud.
Tallinnas käisin, nägin Hoari, Deirat ja Myrt-Märti, mis oli väga vahva.
Hoar lasi meil välja süüa, mis oli ilgelt hea, kuigi keegi ei tahtnud Deirale süüa anda.
Magasime Mialeega Deira juures ja mina hääletasin Tartusse tagasi ja käisin Vahuri juures filmi vaatamas ja tulin koju magama.
Pole ammu üksi kodus olnud... Seekord ei tundnud vajadust ööseks ühtegi tuld põlema jätta ja magasin hästi, nagu ma juba mainisin.
Väljas on pime ja tõenäoliselt ka külm.
Mu talvemantli üks nööp hakkab eest ära tulema.
Mialee tuleb rongiga tagasi.
Ma teen nüüd midagi.
Sööma peaks ka.

Kommentaare ei ole: