esmaspäev, 19. jaanuar 2009

Võnnu.

Eesti valitsuse plaan majanduskriisilt tähelepanu kõrvalejuhtimiseks on ääretult kaval.
Läti ootab seda, et Eesti talle kallale tungiks umbes sama vähe kui meie vastupidist juhtu.
Natuke ilmselt rohkem, sest kõik need vaesed lätlased, kes mõistavad, et Eesti on tõepoolest parem kui Läti, sest meil siiski on päriselt saari, ilmselt loodavad, et me neid kuidagi aitaksime. Mul on juba viimased poolteist tunde trükkimisega probleeme olnud, ilmselt on asi väsimuses.
Äkki ma täna magan päriselt, sest maja jääb tühjaks (pidu minu juures 14-18:00!) ja kellegi ärkvelolek ei tohiks minu tuppa kuulda olla, kui koerad võibolla välja arvata, ja muidugi on alati kiisu, kes minu voodit jagada tahab, ta on ka praegu siin. Ta on karvane. Sest ta on kass.

Ma hakkasin enne "parem" asemel "paber" kirjutama, aga ma märkasin seda. Inglise keel oli palju keerulisem, aga õnneks seal on spelling check olemas. Tartus on mul eesti keele chekker ka, aga see on mu õe arvuti. Ma otsustasin, et ma ei paranda selles postituses enam ühtegi viga, mis tekkida võib, et oleks huvitavam. Ma mõned vead ikka parandan, need, mis ei ole grammatilised otseselt vaid tekivad sellest, et ma mõtlen poole lause pealt ümber, mida ma öelda tahan.

Nii. Igatahes, kui me Lätis paraadi teeme ja lätlased imetlevad meie suurt sõjaväge, ei oota nad siiski seda, et meie sõjaväelased ootamatult relvad haaravad ja Läti ära vallutavad! Seda vaid ühe päevaga! Mida me Lätiga edasi teeeme, ma täpselt ei tea, aga Ansipil on kindlasti mingi hea mõte.

Savisaare allkirjakogumise kamapaania läheb präris edukalt. Liitunuid on juba 2065 bõi midagi sellist. Savisaare vastu allkirjut kogunutega ei anna võrreldagi.

Kui Eestis oleks praegu ka meeleavaldusi, siis oleks Balti riigid palju põnevam koht, kui praegu. Aga Balti riike võetakse liialt ühtsena nagunii.

Ma tahtsin midagi põnevamat öelda. Aga ma ei mäleta isegi mite seda, mille kohta, nii et mis see olla võis, on põris raske öelda.

Um. Eksam tuleb. Antiigi pärandis. Peaks seda õppima, see on tõenäoliselt raske.

Pidin täna õppejõule kirjutama, aga ma leidsin jubaü he lahenduse. Kirjutama peaks ikka.

Jah, anarhiat ei ole vist enam isegi Kreekas eriti. Huvitav.


«Rühmitus arutas omavahel, kus nad võiksid kohtuda, et rahutusi organiseerida,» kommenteeris siseminister Mareks Šeglins eile Riias. Politseile saabus nimelt vihje trollis noorukite vestlust pealt kuulnud inimeselt ning selle alusel tegutsedes suutsid korrakaitsjad võimalikud märatsejad oma plaanidest loobuma sundida, vahendas uudisteagentuur LETA.

Šeglinsi sõnul ei vahistatud kedagi, kuid korrakaitsjad vaatasid üle märatsejate kohtumiskoha ehk nn peakorteri ja hoidsid edasised sammud ära. Detaile minister pressile ei paljastanud, kuna tema sõnul on eelmise nädala Riia märuleid puudutava kriminaalasja üksikasjad riigisaladus.
Kõlab nagu midagi, mida meie teeksime - räägiksime nii möödaminnes nalja pärast, kuidas rahutusi korraldada või midagi õhku lasta. Kui selle peale järgmine kord KAPO tuleb, siis me oleme vähemlt ette hoiatatud.

Gruusias hakkavad asjad jälle pingelisemaks minema ja Ukraina ja Venemaa said gaasi asjus kokkuleppele. Seal vahel on "ja" ainult sellepärast, et ma selle isnna panin. Loogiline ju.

Mul on ekraani peal mingi värdjalik kärbselaadne elukas, ainult tillukesem kõvasti. Ta käib ilgelt pinda, aga ma ei saa sinna midagi paarta, ma ei tapa loomi ainult sellepärast, et nad mu ekraani peal ringi käivad.

Look, candy!

Heh-heh, I'm just kidding.

We're just friend. With the candy. I ate shortbread today. Scotland. Weeee!

Nah, I'm just kidding. Except for the shortbread.

Kommentaare ei ole: