teisipäev, 6. jaanuar 2009

Me tegutseme jäljetult, meid otsib politsei

Mul tekib tahtmine päriselt maniakaalselt naerda.

Horoskoop ütles nii mulle kui Mialeele, et me ei tohi sel aastal teha midagi ebaseaduslikku.

Ma ei ütleks, et eelmine lause oleks otseselt esimesega seotud.

What? Minul ei ole ju mingit teemat oravatega.

Hmh. If I must...

Orav klammerdus oma tillukeste teravate küüntega talveund nautiva männi külge. Külm päike paistis eredalt pilvitus taevas, loojudes enne kui päev jõudis õieti alatagi. Oravat kattev härmatis sädeles puude taha kaduvas päikeses ning kui viimased valguskiired loomakesest läbi paistsid, jätsid nad lumele sinakaid varje.

It didn't even make any sense...

Ubuntu Mahjongg laseb valida klotside kujunduses postmodernistliku valiku

See on minu arust ilgelt äge, et Goblin elab alajaama kõrval.

Ma ei teadnudki kusjuures selle laulu sõnu eriti hästi enne kui ma selle nüüd netist üles otsisin.



MAAILM LÕPEB MAIKUUS

Kui juuksed õllest tilguvad ja lakke lendab tool
Siis naiste silmad pilguvad ja laulab purjus koor
Meil on ükskõik mis tuleb siis me tee viib ära siit
Meil on ükskõik mis tuleb ootab ohvreid dünamiit

Meil pangad meeldivad vaid siis kui uksest jäänd on auk
Ja autod rõõmsalt sõidavad kui tänaval käib pauk
Ja nutta tihub bussijuht tal pihku jäänd vaid rool
On katkiläinud autobussi tükke igal pool

Kui sigaretti küsid mult ma vastan sulle ei
Me tegutseme jäljetult meid otsib politsei
Ja meie käte läbi linnas kaob elektrivool
Kui me lahkume jääb igast rongist alles ainult pool

Meil kodus kohvrid rohelisi rahatähti täis
Ning öösiti meil noori armund naisi külas käib
Kui pidu läbi aeg on jälle tegutseda koos
Ja varemete vahelt tuua järjekordne noos

Maailm lõpeb maikuus siis kui otsasaand on rumm
Maailm lõpeb maikuus siis kui kõik on täis ja kõik on vait
Maailm lõpeb maikuus siis kui kõrtsis lõhkeb pomm
Maailm lõpeb maikuus maailm lõpeb maailm lõpeb maikuus

Kommentaare ei ole: