kolmapäev, 14. jaanuar 2009

Seaduseelnõusid on keeruline leida

http://eoigus.just.ee/?act=6&subact=1&OTSIDOC_W=242656

<- Üle vaadata.


Riion kirjutas oma blogi. Ma tavaliselt ei loe seda, vaid lasen lihtsalt pilgu üle, sest see räägib alati täpselt samadest asjadest. Ma ei saa aru, kuidas tal see endal üle ei viska, sest ta kirjutab seda vist juba mitu aastat. Aga kuna mulle jäi silma keegi ääretult müstiline L. kellega ta kokku sai, siis ma lugesin seda natuke. Mialee ütles, et Riionil on äge korter.

Aga üks asi, mida ta kirjutas jäi kummitama.

Ta ütles, et vaikust pole nii kaua kuulda olnud.

Ma unustan Tartus tihtipeale ära, kui hea on vaikus. Kodus ei unda kusagil külmkapp, koridoris ei kosta võõraste samme, autod ei sõida, arvuti ei ümise, keegi naabritest ei kuula muusikat ning keegi ei räägi kusagil.

Kodus on kuulda, kuidas koera küüned põrandal klõbisevad, kui ta ühest toast teise läheb. Kui on suur tuul, siis see sahiseb puudes või ulub ümber maja ja eemalt on kuulda merd.
Ja aeg-ajalt isa norskab ja kui Leila on kodus, siis ärkab Saskia vahel nuttes üles ja ma kuulen seda läbi une. Aga see kõik muudab vaikuse pigem veelgi sügavamaks.

Ja kodus on pime. Kui tuli on kustus, siis kulub tükk aega, et midagigi ümbrusest aimata. Siin on alati Annelinna kuma ja õhtune tuledes linn.

Meh, siin on tore. Ma pean hiirekestele puuri muretsema. Faking Ubuntu crashib iga viie minuti tagant ja ma ei liialda, pigem teeb ta seda tihemini. Üldiselt saan ma samal ajal kirjutada, kui ta kokku on jooksnud, aga see on häiriv, sest ma ei näe, mida ma sisse trükin. Ma olen küll kirjutamises piisavalt hea, et ma ei pea nägema, aga häiriv on see ikkagi. Näed, jälle.

Mul on pidevalt tunne, et mul on üks aine puudu. Ma ei saa kunagi 22 APd kokku, kui ma selle peale mõtlen, aga ÕISist vaadates on kõik jälle ok.

Usundis oli arvestus, mite hindeline eksam, millest on kahju, ma tahtsin teada, mis ma eksami sain. A ilmselt ei tulnud, aga B-d oleksin ma täiesti uskunud.


Maailmarevolutsiooni must lipp
Lehvib kui tõde ja algus

Elagu.

Kommentaare ei ole: