kolmapäev, 13. veebruar 2008

Maniac

Ma muutsin jälle blogi värve.
Ma ei suuda otsustada, mis värvi nad olema peaksid.
Punane tundub hea, aga ma taipasin, et see on sama värvi, mis Goblini blogis ja nüüd on mul tunne nagu ma oleksin ahvinud. Bleh.
Peaks üldse kujunduse ära muutma, aga ma tahan seda muuta rohkem kui ainult värve... Ja ma ei tea, ma ei viitsi netist otsida midagi ägedat ja tavaliste template'ite all ei ole midagi ägedat.
Ma tahtsin midagi veel öelda, ma tean küll.

Aga homme on AlterDokk ja kui mul meeles on, saan ma oma pangakaardi tagasi. See oleks hea, sest ma ei suuda absoluutselt raha hoida, kui ma sularaha kasutan, mida ma olen ajutist kaarti omades sunnitud tegema. Ahjaa, Ruunikivi pangakaardi saan kah kätte. Meil on oma pangaarve.
Ruunikiviga saab hetkel liituda, võttes ühendust minu või Mialeega.
Umbes kolm inimest soovivad erinevate projektide jaoks meie kaudu toetust saada. Mul on hea meel, kui me neid aidata saame...:)


Edit: mul on tunne, et mu postituste pealkirjad on ikka sitaks paremad kui varem. Yeah man, yeah!

Edit2: SurfTheChannel kadust netist, kui me Mialeega sealt Simpsoneid vaatasime. On värdjas. Või, noh, kesiganes selle maha pani on värdjas. Ehk on Alluc'ist abi... kuigi see pole see. Samas, mitte miski pole see, pärast seda kui TVlinks maha võeti:(

Kommentaare ei ole: