laupäev, 31. märts 2007

Kaberneemes

Ehk siis peaaegu 12 tundi drägonit (W00t, tõsiselt hea mäng oli! Ja see, et poole sellest ajast veetsin ma IG haigena voodis lebades ja verd köhides ei teinud asja mitte sugugi igavamaks. (Mul on üks con, mul on üks con, mul on üks con, aaaaaaaaaaahhhhhhhh, joooookske, ma tahan ellu jääda!) "Ah, mida?";P). Läksime mingi poole kuue paiku magama, mina, Sillu, Goblin, Curu ja Ally. Taliesin läks poole mängu pealt minema, seepärast ei räägi ma sellest lähemalt:)
Aga ma ei jõua järgmist mängu ära oodata=P
Magama ei jäänud, alguses oli natuke halb, siis lihtsalt ei tulnud und, nii et passisin lage niisama, enne kui Curu Tallinna läks, rääkisime natuke juttu, üritasin veel magada ja tekitasin kell 12 Urusolijatele äratuse. Passisime natuke seal, ootamatult astus sisse Aka, kallistasime teda ja läksime Goblini ja Silluga kesklinna. Nemad läksid Võlukambrisse, sest nad ei leppinud kokku, kus hommikust süüa, mina läksin hääletama.
Jõudsin täpselt neljaks isa töö juurde, siis koju ja kodus polnud midagi süüa. Ema kutsus tükk aega koju, mõtlesin et, ok, käin ära, siis tulen koju ja supp on lihaga. Ema vingus tükk aega, kui ma keeldusin supipõhja söömast ja üritasin emale-isale selgeks teha, et mul on mõningad põhimõtted, mis on minu jaoks olulisemad kui see, kes supist liha ära sööb.

Aga muidu said mu juuksed pisut pügatud, sest mu juukseotsad olid liiga katkised, et neid nii jätta:(

Saunas sai ka käidud. Saun on hea.

Tõmban Paani labürint arvutisse, HÕFFil sai nähtud, hea film on, soovitan:)

Mõtlen homme Tallinnas käia, ehk saab nahkmantli;)

Um, jah.

Homme õhtupoole või ülehomme hommikul Tartusse.

Kommentaare ei ole: